تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم قدردان مسئولان دلسوز و کارآمد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه الوند:
مردم قدردان مسئولان دلسوز و کارآمد هستند

قزوین


شناسهٔ خبر: 2979468 - پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
استانها > قزوین

قزوین- امام جمعه شهر الوند گفت: مردم قدردان مدیران دلسوز، کارآمد و توانمند هستند و ضمن همکاری در کارها برای پیشرفت کشور هم مشارکت می کنند. به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی طهماسبی عصر پنجشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان البرز که در تالار شهر الوند برگزار شد اظهارداشت: مسئولیت در نظام اسلامی امانتی است که باید بخوبی از آن صیانت شده و در موقع لزوم به دیگران سپرده شود لذا چون این دوران کوتاه است همه باید عزم خود را جزم کنند تا رضایت الهی در کارها جلب شود. امام جمعه الوند تصریح کرد: مدیرانی که عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کرده اند مورد حمایت مردم هستند و مراسم امروز نشان می دهد اگر مدیری خوب کار کند در اذهان می ماند و مردم قدردان وی خواهند بود. طهماسبی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند حسن پور فرماندار سابق اظهارداشت: آقای حسن پور فردی مومن و متعهد بود و در مدت مسئولیت خود توانست خدمات ارزشمندی مانند تعیین تکلیف زمینهای وقفی و توسعه و آبادانی شهرهای تحت پوشش انجام دهد.

در ادامه امیر جلالی دادستان البرز به نمایندگی از مدیران شهرستانی گفت: اخلاق مداری، تدین و تواضع فرماندار سابق موجب کسب جایگاه ویژه ای برای ایشان در میان مردم شده بود و با مدیریت عقلانی توانست بسیاری از مشکلات کارگری در این شهرستان را ساماندهی کند. دادستان البرز بیان کرد: ارتباط و تعامل با ائمه جمعه و جماعات و مدیران دستگاههای اجرایی، شوراها و شهرداران از دیگر خصوصیات آقای حسن پور بود که امیدواریم فرماندار جدید هم خدمات خوب ایشان را ادامه دهد. در ادامه حسین هاشمی شهردار شهر شریفیه به نمایندگی از شهرداران و شوراها در بیان خدمات فرماندار سابق گفت: نظام مردم سالاری دینی که با رای مردم شکل می گیرد ، اگر مدیران پاک دست، مومن و پرتلاش سرکار بیایند موجب اعتماد سازی می شود.

وی گفت: فرماندار سابق فردی میانه رو، معتدل بود و در امور اقتصادی با تدبیر و عقل عمل می کردند و علیرغم آنکه در شهرداری با مشکلات فراوانی مواجه بودیم با تعامل و همکاری فرماندار توانستیم از تنگناها خارج شویم و کارها متوقف نشد. هاشمی گفت: ملاقات هفتگی با خانواده شهدا، کلنگ زنی دو کلینیک فوق تخصصی در محمدیه، پیگیری طرح تعریض بلوار خلیج فارس، بلوار امام علی، ساماندهی مشکلات شهرک مهرگان، فاضلاب محمدیه، احداث مرکز دیالیز الوند و تعیین تکلیف زمین های اوقافی الوند از مهمترین کارهایی است که با مدیریت و پیگری آقای حسن پور صورت گرفت. در این مراسم غلامرضا حسن پور فرماندار سابق هم ضمن تشکر از همکاری همه مدیران و شهرداران در اجرای طرح ها گفت: شهرستان البرز یک ایران کوچک است و با داشتن شهر صنعتی موقعیت ویژه ای دارد که با استفاده از ظرفیت آن می توان کارهای بزرگی انجام داد.

وی گفت: تلاش کردیم با برنامه گام برداریم تا توسعه همه جانبه شهرستان سریعتر شکل بگیرد و با تامین زیرساختها امکان حضور سرمایه گذاران بیشتر شد. حسن پور اظهارداشت: با همکاری همه دستگاهها خوشبختانه شهرستان البرز از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و جرائم خشن نداریم و با تدبیر و برنامه ریزی این شهرستان به یک کارگاه عمران و سازندگی تبدیل شده که امیدواریم در دوران مدیریت جدید این فعالیتها شتاب بیشتری بگیرد. در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات غلامرضا حسن پور فرماندار سابق، رضا عسگری به عنوان فرماندار جدید شهرستان البرز معرفی شد.   









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن