تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815423461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پليس افتخاري، مشارکت مردم در ارتقاء نظم اجتماعي را محقق مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۱۸ب.ظ)
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم: پليس افتخاري، مشارکت مردم در ارتقاء نظم اجتماعي را محقق مي کند موج-قم-جانشين فرماندهي انتظامي استان قم گفت: پليس افتخاري، مشارکت مردم در ارتقاء نظم اجتماعي را محقق مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم،جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در جلسه کميسيون راهبردي پليس افتخاري در جمع رؤساي پليس هاي تخصصي اين فرماندهي و رابطين اجتماعي آن ها که در سالن جلسات ستاد فرماندهي انتظامي استان قم برگزار شد، با بيان اينکه امروز پليس، اسلامي و جامعه محور است و تا آنجا که مي تواند قهريه نيست، افزود: پليس قم در تمام ابعاد جامعه و با تمامي سازمان هاي اجتماعي ارتباط سازنده دارد.
وي با اشاره به اينکه ارتقاء نظم اجتماعي از جمله اهداف مهم پليس جامعه محور است، گفت: پليس قم سعي دارد تا به وسيله واحدهاي اجتماعي يگان هاي انتظامي خود، پرونده هاي تشکيل شده در کلانتري ها را با رويکرد اجتماعي و ميانجي گري خود و نه عدالت کيفري حل و فصل کند تا پرونده هاي ارجاعي کلانتري ها به دستگاه قضايي به حداقل برسد.
سرهنگ حميدرضا اسدي گفت: اجراي طرح هايي از قبيل شوراي معتمدين پليس محله و پليس افتخاري، نقش مردمي بودن و جامعه محوري پليس را پررنگ کرده و اين همکاري ها و هماهنگي ها، اهداف نظام اسلامي را هرچه بهتر و زودتر به ظهور و حصول برساند.
وي به نقش آفريني آحاد مردم در هدايت، نظارت و حمايت از نظام اسلامي در طول تاريخ انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: نيروي انتظامي نيز با رويکرد بسيجي، طرح پليس افتخاري را مطرح کرده است تا مردم بتوانند در اجراي مأموريت ها، پليس را همراهي کرده و نسبت به ايجاد نظم اجتماعي تشريک مساعي کنند.
اسدي سپس به دستاوردهاي مشارکت هاي مردمي در تاريخ انقلاب اسلامي اشاره کرد و افزود: در هر اموري اعم از نظامي، امدادي و پشتيباني که از مشارکت هاي مردمي استفاده کرديم، موفق ظاهر شديم.
جانشين فرماندهي انتظامي استان تصريح کرد: تا تلاش جهادي و کار بسيجي نباشد، پليس به تنهايي نمي تواند بر آسيب هاي اجتماعي فائق آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن