تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817232217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدی: از ورزش دنیا به اندازه کوه قاف فاصله داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جدیدی: از ورزش دنیا به اندازه کوه قاف فاصله داریم
پیشکسوت کشتی می‌گوید ورزش ایران از ورزش دنیا فاصله زیادی گرفته و وضعیت خوبی برای المپیک ندارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عباس جدیدی در رابطه با وضعیت ورزش کشور برای حضور در بازی‌های المپیک ریو، اظهار کرد: ورزش کشور در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و جا دارد که ایراد زیادی به آن وارد کنیم. این وضعیت به شکلی است که به نظر می‌رسد ما از ورزش دنیا به اندازه کوه قاف فاصله داریم.

وی افزود: از 100 سال گذشته تاکنون ما در دو رشته همواره مدال‌آور بودیم و در 10 تا 20 سال گذشته نیز تنها رشته تکواندو از نظر مدال‌آوری اضافه شده است. ما نباید به این مساله توجه کنیم که در المپیک قبلی چند مدال آورده‌ایم بلکه باید به این موضوع بپردازیم که در چند رشته ورزشی موفق بودیم. بنابراین تا زمانی که این خلاء برطرف نشود، ما به نتایج خوبی در المپیک دست پیدا نخواهیم کرد.

جدیدی اضافه کرد: ما از ورزش دنیا خیلی عقب هستیم و برای رفع شدن این عقب‌ماندگی باید المپیکی فکر کنیم و در حد و قواره این موضوع تصمیم بگیریم. متاسفانه تصمیمات ما در ورزش نقطه‌ای است و تنها به چند رشته ورزشی بسنده کرده‌ایم و از شایسته‌سالاری که دم می‌زنیم به دور هستیم. بدون شک نگاه نقطه‌ای دردی از ورزش را دوا نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید که در المپیک ریو 2016 نتایج المپیک 2012 را تکرار کنیم، گفت: این مسائل دور از دسترس نیست. البته این امر بستگی به آن دارد که از الان طوری بکاریم که برداشت خوبی داشته باشیم. کسانی که کشت خوب دارند بالطبع برداشت خوب نیز خواهند داشت. تا زمانی که برداشت‌مان خوب نباشد، عملکرد موفقی نیز در المپیک 2016 نخواهیم داشت. حتی به صرف اینکه نسبت به المپیک گذشته یک مدال بیشتر کسب کنیم نشان از عملکرد خوب ورزش کشور نیست. اگر ما نگاه جزئی و نقطه‌ای به ورزش داشته باشیم، قطعا نتایج‌ ما نیز مقطعی خواهد بود.

جدیدی پیرامون وضعیت اخلاقی ورزش ایران افزود: مشکلات اخلاقی ناشی از ضعف کار فرهنگی در ورزش است. به اعتقاد من ادغام وزارت ورزش با جوانان کار اشتباهی بود و سبب شد تا ورزش شاکله واقعی خود را پیدا نکند. این ادغام موجب شده که در ورزش چارچوب‌ها مشخص نباشد و از بحث فرهنگی نیز غافل بمانیم. بدون شک یک روز عقب ماندن از بحث فرهنگی فاصله ما را از ورزش دنیا بیشتر می‌کند.

این پیشکسوت کشتی در پایان همچنین با اشاره به نتایج کشتی‌گیران آزاد و فرنگی در رقابت‌های جهانی لاس وگاس آمریکا، افزود: نتایج لاس‌وگاس آمریکا واقعا جای نگرانی برای المپیک 2016 ریو دارد. به اعتقاد من فدراسیون کشتی نباید یک سال مانده تا المپیک به فکر جوانگرایی می‌افتاد. باید این کار دو سال پیش صورت می‌گرفت. البته باید بگویم آوردگاه المپیک با مسابقات جهانی تفاوت زیادی دارد و من امیدوارم بتوانیم در فضای ورزش فضایی ایجاد کنیم که انگیزه ورزشکاران را برای کسب نتایج بهتر بیشتر کند که قطعا ریشه ایجاد انگیزه تنها در انجام کار فرهنگی در ورزش است.




کشتی

ارسال به تلگرام


09:32  1394/08/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن