تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819944828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از خدمات پيامکي بانک تجارت تنها در صورت تمايل مشتري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۸ب.ظ)
استفاده از خدمات پيامکي بانک تجارت تنها در صورت تمايل مشتري موج - سخنگوي بانک تجارت تاکيد کرد: استفاده از خدمات ارسال پيامک بانک تجارت کاملا اختياري بوده و بدون اطلاع و رضايت مشتريان هيچ گونه برداشتي از حساب آنان صورت نخواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم کاظم پور روز با اشاره به مزاياي استفاده از خدمات پيامکي بانک ها براي مشتريان گفت: ارسال اين پيامک ها، اطمينان خاطر مشتريان را از صحت عمليات دريافت، پرداخت و انتقال وجه افزايش مي دهد و اين امکان را فراهم مي کند تا مشتري در کوتاهترين زمان ممکن از هرگونه تراکنش با اهميت مربوط به حساب خود مطلع شده و امنيت استفاده از ابزارهاي بانکداري الکترونيک افزايش يابد.
وي با اشاره به اينکه تمام پيامک هايي که براي برداشت هاي بيش از 30 هزار ريال براي مشتريان بانک تجارت ارسال خواهد شد رايگان است، يادآور شد: براي واريزي هاي کمتر از 200 هزار ريال، به دليل حجم بالاي اينگونه تراکنش ها هيچ پيامکي ارسال نخواهد شد و استفاده از سرويس ارسال پيامک براي واريزي هاي بالاي 200 هزار ريال نيز به صورت کاملا اختياري و تنها در صورت تمايل مشتريان و ارسال شماره حساب توسط شخص مشتري به شماره 10008014 انجام خواهد شد.
کاظم پور با اشاره به اينکه بدون اطلاع و رضايت مشتريان هيچ گونه برداشتي بابت هيچ نوع سرويسي از حساب مشتريان صورت نخواهد گرفت، يادآور شد: مبلغ يکصد هزار ريال که به صورت سالانه بابت استفاده از خدمات سرويس پيام کوتاه بانک تجارت در نظر گرفته شده هيچ گونه جنبه درامدي براي بانک نداشته و تنها بابت تامين بخشي از هزينه هايي در يافت مي شود که بانک براي ارائه اين خدمات به اپراتورهاي مخابراتي نيز پوشش هزينه هاي مربوط به اين عمليات در سامانه هاي داخلي بانک انجام مي دهد.
رئيس اداره روابط عمومي بانک تجارت با اشاره به اينکه اطلاع از عمليات مربوط به هر حساب همچنان از طريق ساير ابزارهاي بانکداري الکترونيک بانک تجارت نظير تلفنبانک، اينترنت بانک و موبايل بانک رايگان است، خاطرنشان ساخت: بدون ترديد رسانه هاي گروهي کشور با اطلاع رساني درخصوص موضوعاتي از اين قبيل نقش موثري در ترويج فرهنگ استفاده از ابزارهاي بانکداري الکترونيک و افزايش اطمينان مردم از عمليات بانک ها دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن