تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814946717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخفیف 25درصدی عوارض برای تغییركاربری واحدهای تجاری بلوارالغدیر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تخفیف 25درصدی عوارض برای تغییركاربری واحدهای تجاری بلوارالغدیر سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از اختصاص تخفیف 25 درصدی عوارض برای تغییر كاربری واحدهای تجاری بلوار الغدیر در صحن شورا خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۳ آذر ساعت 13:10

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا  از استان همدان، كامران گردان در حاشیه برگزاری صحن شورا با اعلام این خبر افزود: به منظور تشویق و ترغیب مالكان اراضی و املاك واقع در بلوار الغدیر، موافقت شد چنانچه نسبت به عقد توافقنامه اقدام و مالكان عوارض تغییر كاربری متعلقه را یكجا و به صورت نقدی تا پایان آذر سال جاری به حساب شهرداری واریز نمایند مشمول 25 درصد تخفیف در عوارض تغییر كاربری و مالكانی كه عوارض تغییر كاربری متعلقه را یكجا و به صورت نقدی تا پایان بهمن سال جاری به حساب شهرداری واریز نمایند مشمول 15 درصد تخفیف در عوارض تغییر كاربری میشوند.
گردان یادآور شد: همچنین طبق مصوبه شورا مقرر شد در جهت كمك به سازمان اسناد و كتابخانه ملی منطقه غرب كشور (همدان) مبلغ 28 میلیون و 476 هزار ریال بدهی نوسازی سازمان مذكور از سال 1382 تا 1394 با صدور مفاصاحساب مربوطه، اخذ نشود.
وی با اشاره به عوارض تفكیك املاك و اراضی سند عادی در سطح شهر اظهار كرد: موافقت شد در مناطق الحاقات، دره مراد بیگ و كوی شهید مفتح (قانطور) فقط عوارض تفكیك همانند مناطق توانمندسازی (موضوع تبصره 4 ماده 29 تعرفه عوارض سال 94) محاسبه و وصول شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: همچنین مقرر شد چنانچه اشخاص از سال 91 به قبل عوارض پروانه ساختمانی را نقداً پرداخت كرده و لیكن از تخفیف و معافیتهای قانونی مصوب شورا (بافت فرسوده) استفاده نكردهاند معادل معافیت بافتهای فرسوده در تعرفه سال 94 از عوارض مازاد بنا همان ملك و بدون انتقال به غیر كسر شود كه تأكید شد در این خصوص شهرداری بررسی و نظر پیشنهادی خود را جهت تصویب به شورای اسلامی شهر اعلام كند.
كامران گردان درخصوص عوارض تمدید پروانه ساختمانی مطرح شده در صحن شورا اضافه كرد: مصوب شد در تمامی مواردی كه پرونده تخلف ساختمانی به كمیسیون ماده 100 ارجاع و براساس رأی قطعی كمیسیون و محاسبات نهایی شهرداری مبلغ جریمه و عوارض قانونی متعلقه به صورت نقدی و یكجا توسط مالك به حساب شهرداری واریز و تسویه میشود و ملك مورد نظر هیچگونه بدهی دیگری به شهرداری ندارد، دیگر مشمول عوارض تمدید نخواهد بود و بدینوسیله مفاد مصوبه شماره 362214/11/70 مورخ 8/5/94 اصلاح شود.   
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن