تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815448473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجم عمده مأموريت اربعين بر دوش نيروي انتظامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۶ق.ظ)
حجم عمده مأموريت اربعين بر دوش نيروي انتظامي است موج - استاندار ايلام، خدمت رساني پليس به زائران را عشق و ايثار توصيف کرد و گفت: حجم عمده مأموريت اربعين بر دوش نيروي انتظامي است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد رضا مرواريد در جلسه هماهنگي قرارگاه اربعين استان ايلام که با حضور فرمانده ناجا برگزار شد، اظهار داشت: پس از اربعين سال گذشته با برگزاري جلسات متعدد و تشکيل کميته‌هاي مختلف، استان ايلام آمادگي کامل براي خدمات‌رساني به زائران حسيني را احراز کرده است.
وي ادامه داد: در اين راهپيمايي عظيم مردمي، نيروي انتظامي از نظر اجرايي بار بزرگي را بر دوش مي‌کشد، در واقع خدمت رساني پليس به زائران حسيني به نوعي عشق و ايثار است تا يک وظيفه اداري.
استاندار ايلام با اشاره به اينکه تا ساعت 15 امروز حدود 30 هزار نفر از مرز مهران عازم کربلاي معلا شده‌اند، گفت: امکانات خوبي از سوي نيروي انتظامي تدارک ديده شده که توقف زائران را در مرز به حداقل زمان ممکن رسانده است.
وي، مشارکت مردم را بسيار چشمگير توصيف کرد و گفت: موکب‌هاي مردمي که در شهر مهران و ديگر نقاط استان راه اندازي شده‌اند آماده هستند تا روزانه 135 هزار غذا را در بين زائران توزيع کنند.
مرواريد با تأکيد بر تأمين زير ساخت‌هاي دائمي در مرز مهران و استان ايلام براي سال‌هاي آتي از نيروي انتظامي به خاطر استقرار حجم عظيمي از امکانات و نيرو در پايانه مرزي مهران قدرداني کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن