تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار پروازها در آسمان ايران در حال افزايش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۵۰ب.ظ)
شمار پروازها در آسمان ايران در حال افزايش است موج - مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور، آسمان جمهوري اسلامي ايران را براي پروازهاي بين‌المللي امن خواند و گفت: شمار پروازها در آسمان ايران نه تنها کاهش نيافته، بلکه در حال افزايش است.
به گزارش خبرگزاري موج، رحمت‌الله مه آبادي اظهار کرد: تأمين امنيت فضايي، راهبرد دولت جمهوري اسلامي ايران است و قواي نظامي نيز بر امنيت آسمان کشور اشراف کامل دارند.
به گفته مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور، همه حرکت‌ها در حوزه سرزميني و آسمان کشور در چارچوب استانداردهاي بين‌المللي و با رعايت دقيق استانداردهاي ناظر ايمني بر هواپيماها انجام مي‌شود.
مه آبادي خبر داد: سازمان هواپيماي کشوري براي دريافت مطالبات از شرکت‌هاي هواپيمايي (ايرلاين ها) مذاکره‌هايي با هدف رفع مشکل احتمالي مسافران و شبکه حمل‌ونقل هوايي انجام داده است.
مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور تاکيد کرد: به منظور استفاده از فرصت‌ها براي ايجاد جاده ابريشم هوايي و فرصت‌هاي خدادادي در حوزه جغرافيايي و گسترش ترانزيت، به زيرساخت‌هاي مختلف نياز داريم.
مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور گفت: توسعه زيرساخت‌هاي فرودگاهي به دليل محدوديت مالي همواره با مشکل روبرو بوده است که مي‌توان با کمک دولت، سرمايه خارجي و ايجاد ضلع‌هاي تازه تأمين منابع اين امر را به انجام رساند.
مه آبادي از گسترش ناوگان هوايي به عنوان زمينه توسعه ترانزيتي کشور نام برد و تصريح کرد: بايد در دوران پساتحريم، با ايجاد زيرساخت، فراهم‌سازي و توسعه ناوگان مناسب در عرصه گسترش رفت‌وآمد هوايي نقش‌آفريني کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن