تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820814919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پتروشيمي شيراز بيش از ۱۰۸ درصد ظرفيت اسمي خود توليد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۱۴ب.ظ)
پتروشيمي شيراز بيش از ۱۰۸ درصد ظرفيت اسمي خود توليد داشت موج - پتروشيمي شيراز در مهر امسال بيش از ۱۰۸ درصد ظرفيت اسمي خود توليد داشته که اين امر اين مجتمع را نسبت به ديگر مجتمع‌هاي پتروشيمي کشور متمايز و برتر ساخته است.
به گزارش خبرگزاري موج، پتروشيمي شيراز در مهر امسال بيش از ۱۶۲ هزار تن محصول توليد کرده، اين ميزان توليد معادل ۴.۸۴ درصد از توليد کل محصولات پتروشيمي در کشور است.
اين پتروشيمي امسال براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در مجموع بيش از ۱.۶۴ ميليون تن محصول توليد خواهد کرد.
در هفت‌ماهه نخست امسال پتروشيمي شيراز بيش از ۱.۱۳ ميليون تن توليد داشته است که اين ميزان توليد را با استفاده از راندمان ۱۰۷ درصدي محقق کرده است.
بيش از ۴۴۸ هزار تن از محصولات توليد شده در اين مجتمع در ۷ ماهه نخست امسال در بازارهاي داخلي عرضه شده است.
بر پايه اين گزارش، پتروشيمي شيراز از سال ۱۳۳۸ در منطقه جغرافيايي فارس، شيراز، کيلومتر ۵ جاده پل خان - سد درودزن تأسيس و هم اکنون با بيش از پنجاه سال تجربه در توليد محصولات پتروشيميايي و درک نيازهاي آتي مشتريان ضمن تأکيد بر توسعه و کيفيت محصولات نسبت به تأمين محصول و برآورده کردن انتظارات و نياز ذينفعان بخصوص مشتريان اقدام کرده است.
ميزان توليدات اين شرکت با ايجاد واحدهاي منطقه دو در سال ۱۳۶۳ به بيش از ده برابر ظرفيت واحدهاي منطقه يک رسيد و پيش‌بيني مي‌شود با بهره‌برداري از طرح آمونياک و اوره سوم حجم توليدات شرکت به ميزان بيش از يک ميليون تن اوره در سال افزايش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن