تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820850482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنایع نساجی و نخ خمین با 20 درصد ظرفیت اسمی فعالیت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان خمین: صنایع نساجی و نخ خمین با 20 درصد ظرفیت اسمی فعالیت می کند فرماندار شهرستان خمین گفت: صنایع نساجی و نخ خمین هم اینک با 20 درصد ظرفیت اسمی فعالیت می کند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر ساعت 08:18

خبرگزاری پانا+صنایع نساجی و نخ خمین با 20 درصد ظرفیت اسمی فعالیت می کند

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید مهدی ساداتی در طی بازدید از شرکت صنایع نخ طلا خمین اظهار داشت: صنایع نساجی خمین با بسته های حمایتی دولت در شرایط پساتحریم متحول می شود.
وی افزود: در شرایط پسا تحریم بسته حمایتی و تمهیدات کارشناسی دولت تدبیر و امید حاوی نکات ارزنده ای است که در صورت اجرایی شدن این راهبردها چالش های گریبانگیر واحدهای تولیدی به ویژه صنایع نساجی رنگ می بازد.
فرماندار شهرستان خمین ادامه داد: شرایط رکود تورمی حاکم بر جامعه و سوء مدیریت در سال های گذشته موجب شده که صنایع نساجی و نخ خمین هم اینک با 20 درصد ظرفیت اسمی فعالیت کند که زیان دهی این مجتمع صنعتی مهم را رقم زده است.
ساداتی بیان کرد: شرکت صنایع نساجی نخ به علت استقرار در زادگاه امام(ره) و تک واحد بودن آن در این شهرستان از ویژگی خاصی برخوردار است و واگذاری این بسته حمایتی دولت ضمن به روز کردن تکنولوژی دستگاه های تولیدی، زمینه ساز افزایش ایجاد اشتغال برای متقاضیان جویای کار نیز هست.
وی ابراز داشت: فرسودگی تجهیزات و فناوری و واردات کالای خارجی و رکود بازار فروش و کمبود نقدینگی از مهمترین مشکلات صنایع نساجی و نخ خمین بشمار می رود.
فرماندار شهرستان خمین اضافه کرد: واحد نساجی نخ طلا خمین توان تولید روزانه 15 تن و اشتغالزایی برای بیش از 930 نفر را دارد که به دلیل شرایط رکود و نبود بازار فروش با یک پنجم ظرفیت تولید کار می کند.
ساداتی گفت: این پروژه شامل ریسندگی، جوراب بافی و رنگرزی بوده که در حال حاضر تنها واحدهای ریسندگی و رنگرزی فعال است.
وی افزود: استفاده این واحد نساجی از بسته حمایتی و بهره برداری از پروژه های بزرگ اقتصادی همچون پتروشیمی و سایپا می تواند تحولات بزرگی در حوزه اشتغال و اقتصاد شهرستان خمین ایجاد کند.
فرماندار شهرستان خمین ادامه داد: صنایع نساجی نخ خمین علاوه بر ماشین آلات ریسندگی به علت نیاز به خدمات جنبی دارای بویلر، تهویه و هواساز دارد تا بتواند شرایط مناسب را برای استحصال نخ ایده آل و با کیفیت بوجود آورد.
شرکت صنایع نخ خمین از سال 1353 تاسیس شده و توسط بخش خصوصی با کمک تسهیلات از بانک صنعت و معدن بخش دولتی فعالیت خود را آغاز نموده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن