تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تشکیل هیات تحقیق و تفحص از عملکرد همشهری


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ضرورت تشکیل هیات تحقیق و تفحص از عملکرد همشهری
کد خبر: ۵۴۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰ - 23 November 2015


رئیس کمیته حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پرداخت کارانه‌ها و پاداش‌های غیرمتعارف به برخی از کارکنان موسسه همشهری گفت: متاسفانه این مسائل زمینه بروز روابط ناسالمی را در این موسسه فراهم کرده و همچنین علیرغم تکالیف قانونی مشخص مزایای ایثارگران بطور کامل و به همه آنها تسری پیدا نکرده است.


به گزارش ایلنا، محسن سرخو عضو و رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عملکرد موسسه همشهری بیان کرد: شرکت پیام همشهری که توسط شورای سوم منحل و مقرر شد؛ در موسسه همشهری ادغام شود؛ علیرغم مصوبه شورا و مصوبه مجمع آن عملا با تاسیس شرکتی در شهریار کار خود را بطور مستقل دنبال می‌کند و با حدود ۲۰۰ نفر پرسنل آگهی‌های وسط روزنامه همشهری را به شکل غیرشفافی مدیریت می‌کند.


وی اظهار داشت: سازمان آگهی‌های همشهری از حدود ۸ سال قبل بدون تشریفات قانونی ۷۰%  کمتر از  مبلغ درآمد‌هایش، کل آگهی‌ها را واگذار کرده و تاکنون هیچ تجدیدنظری در آن به عمل نیاورده است.


سرخو در ادامه گفت: تهیه مطالب و محتوای ویژه نامه‌ها با امکانات و پرسنل همشهری صورت پذیرفته است.


وی با اشاره به پرداخت کارانه‌ها و پاداش‌های غیرمتعارف به برخی از کارکنان، اظهار داشت: متاسفانه این مسائل زمینه بروز روابط ناسالمی را در موسسه همشهری فراهم کرده است. همچنین علیرغم تکالیف قانونی مشخص مزایای ایثارگران بطور کامل و به همه آنها تسری پیدا نکرده است.


عضو و رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران خواستار تحقیق و تفحص و ارجاع پرونده متخلفان به مراجع قضایی ذیصلاح شد.


وی در پایان با ارائه پیشنهادی مبنی بر تشکیل هیات نظارت بر همشهری افزود: افراد پیشنهادی برای هیات تحقیق و تفحص سه نفره و همچنین هیات نظارت بر همشهری آقایان طلایی، حکیمی‌پور و مجتبی شاکری به اضافه دو نفر عضو دیگر شورا (آقایان حافظی و تندگویان) در مجموع ۵ نفر کار را پیگیری و نتیجه را به شورا اعلام کنند.

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن