تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگيري ايجاد امکانات رفاهي و فرهنگي در سکونتگاه‌هاي غير رسمي ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۱۳ب.ظ)
پيگيري ايجاد امکانات رفاهي و فرهنگي در سکونتگاه‌هاي غير رسمي ايلام موج - ايجاد امکانات رفاهي، فرهنگي، ورزشي، آموزشي، بهداشتي و... در سکونتگاه‌هاي غير رسمي استان ايلام در جلسه ستاد باز آفريني محدوده‌ها و محلات هدف استان با حضور روستا عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران پيگيري شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام در اين جلسه که در سالن جلسات معاونت امور عمراني استانداري ايلام با حضور مجيد روستا، عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران، متمول معاون ساماندهي شرکت مذکور، معاون امور عمراني استانداري ايلام، مدير کل راه و شهرسازي استان و جمعي از مديران و مسوولان ادارات و سازمان‌هاي مرتبط با امور بهسازي شهري حضور داشتند ايجاد امکانات رفاهي، فرهنگي، ورزشي، آموزشي، بهداشتي و... در سکونتگاه‌هاي غير رسمي استان ايلام و همچنين ساماندهي بافت‌هاي فرسوده شهري و ايجاد سايت جديد براي سکونت خانواده‌هاي آسيب ديده از سيل ساکن در حريم رودخانه‌ها مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
روستا در اين جلسه گفت: با مشارکت اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام و اداره نوسازي مدارس، شهرداري ايلام و ساير دستگاه‌ها در سال گذشته توانستيم فضاي سبز، مراکز بهداشتي درماني و سالن ورزشي در سکونتگاه‌هاي غير رسمي ايجاد نماييم و اميدواريم با مشارکت مردم و همکاري بانک‌ها بافت‌هاي فرسوده شهري ايلام را بهسازي نماييم.
معاون عمراني استانداري ايلام در اين جلسه گفت: در نظر است تسهيلاتي در اختيار خانوارهاي ساکن در حريم و بستر مسيل‌هاي شهر قرار گيرد و شرط بهره‌مندي از هر گونه تسهيلات جابجايي به سايت جديد که زمين آن از طرف اداره کل راه و شهرسازي با همکاري منابع طبيعي فراهم مي‌گردد.
وي ادامه داد: در صورت جابجايي اين خانوارها، مسيل‌ها به منظور انجام عمليات بهسازي و بازسازي در اختيار دولت قرار مي‌گيرد.
مدير کل راه و شهرسازي استان نيز در اين جلسه گفت: از ۱۸۵۰ هکتار محدوده شهر ايلام ۳۷۵ هکتار بافت فرسوده و ۲۳۰ هکتار سکونتگاه غير رسمي تشکيل مي‌دهد که اين نشان دهنده آن است که ۳۵ درصد شهر ايلام مي‌بايست نوسازي شده و خدمات شهري در اين قسمت‌ها ايجاد گردد.
سيد کمال‌الدين ميرجعفريان افزود: با ساماندهي سکونتگاه‌هاي غير رسمي و ايجاد فضاهاي فرهنگي، ورزشي، بهداشتي و... علاوه بر رفاه ساکنين اين مناطق شرايط براي افزايش سطح زندگي ساکنين فراهم گشته و از افزايش مشکلات اجتماعي جلوگيري خواهد شد که اين امر براي تمام نقاط شهري مفيد است.
وي بيان داشت: با همکاري دستگاه‌هاي مختلف از گسترش سکونتگاه‌هاي غير رسمي مي‌بايست جلوگيري به عمل آيد.
در ادامه اين جلسه اعضا از سکونتگاه‌هاي غير رسمي شهر ايلام و اقدامات انجام شده در اين خصوص بازديد کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن