تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821124807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 3هزار کنتور خراب در روستاهای استان تهران تعویض شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با هدف کنترل مصرف آب؛ بیش از 3هزار کنتور خراب در روستاهای استان تهران تعویض شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از تعویض رایگان بیش از سه هزار کنتور معیوب در سطح روستاهای استان تهران طی دو ماه گذشته خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر ساعت 09:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا پوررجب گفت: این طرح با هدف مدیریت و رفع کمبود آب شرب و همچنین کنترل میزان مصرف آب مشترکان انجام می شود.
وی افزود: با برنامه ریزی های دقیق و اقدامات لازم طی دو ماه گذشته، سه هزار و 368 دستگاه کنتور خراب به صورت رایگان در سطح تمامی روستاهای استان تهران تعویض شد.
پور رجب اظهار داشت: انجام عملیات تعویض کنتورها در شهرستان های تهران، شمیران، دماوند، فیروزکوه، ورامین، پاکدشت، ری، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، پیشوا و پردیس انجام شده است.
وی قدمت، جنس کنتور، تغییرات آب و هوا و نحوه نگهداری کنتور توسط مشترکان را از عوامل مهم تاثیرگذار بر عمر مفید یک کنتور دانست و افزود: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از هدر رفتن آب و اثرات منفی آن بر تاسیسات آبرسانی جلوگیری می کند، شرایط لازم برای کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکان روستایی را نیز فراهم خواهد کرد.
وی با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و احتمال روزهای سرد و یخبندان، از مشترکان روستایی خواست نسبت به نگهداری کنتورهای منازل خود دقت بیشتری داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن