تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804713632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسای دانشگاه‌ها به استاندار تهران چه گفتند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روسای دانشگاه‌ها به استاندار تهران چه گفتند؟
لزوم حضور و فعالیت احزاب در کشور، کنترل فشارهای بیرونی وارده به دانشگاه ها و تلاش برای ایجاد فضای باز دانشجویی فصل مشترک صبحت های روسای دانشگاه های استان تهران در نشست با سیدحسین هاشمی استاندار بود.
آفتاب :  سیدحسین هاشمی استاندار تهران امروز(شنبه) میزبان روسا و معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاههای استان بود تا در آستانه سالروز 16 آذر، روز دانشجو مسئولان ارشد استانداری در کنار مدیران ارشد دانشگاه های تهران به بررسی مهمترین مشکلات و موضوعات روز دانشجویان مشغول به تحصیل در استان بپردازند. 


در این نشست که با حضور معاونین سیاسی و اجتماعی و امنیتی و انتظامی استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانداری تهران برگزار شد مهمترین نکات مطرح شده در صحبت های حاضران را تلاش برای ایجاد فضای باز دانشجویی به منظور ایجاد تضارب آرا و مدیریت داخلی مستقل دانشگاه‌ها تشکیل می داد. 


رئیس دانشگاه شهید بهشتی:
دانشگاه ها بار مسایل اجتماعی درون جامعه را به دوش می کشند 


محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این نشست مشترک با تاکید بر اینکه دانشگاه ها در شرایط فعلی بار مسایل اجتماعی درون جامعه را به دوش می شکند گفت: فشار احزاب و گروه های سیاسی به دلیل برخی محدودیت های درون جامعه به حرکت های دانشجویی وارد می شود. 


وی با اشاره به اینکه حجم مسایل بیرونی واردشده به دانشگاه ها مدیریت داخلی این نهادها را مشکل می کند افزود: باید با هماهنگی سایر دستگاه های استان این روند مدیریت شود. 
طهرانچی با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو تاکید کرد: باید با نهادهای مرتبط هماهنگی حداکثری انجام شود تا فشارهای بیرونی که بدنبال ملتهب کردن فضای دانشگاه هستند کنترل شود. 


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر:
در یک سال و نیم گذشته مجوز تاسیس سه تشکل دانشجویی صادر شده است 


سیداحمد معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اینکه در طول یک سال و نیم گذشته مجوز تاسیس سه تشکل سیاسی و چندین تشکل فرهنگی و علمی در دانشگاه امیر کبیر صادرشده است گفت: در طول این مدت درخواست هرگروهی که خواهان تاسیس تشکل یا نهاد صنفی را اجابت کرده و مجوزهای مربوط را صادر کردیم. 


وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا افراد تند و مساله دار در این تشکل ها مسئولیتی نداشته باشند که در این امر نیز موفق بودیم. 


معمتدی از برگزاری 107 نشست دانشجویی تنها در مهرماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: تفاهم خوبی بین جریان های مختلف دانشجویی برای فعالیت براساس ضوابط قانونی ایجاد شده است. 


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: مناظره ها و نشست های دانشجویی زیادی در این دانشگاه برگزار می شود که سعی شده از نمایندگان جریان های مختلف سیاسی در آن حضور داشته باشند. 


رئیس دانشگاه علم و صنعت: 
معتقد به فضای باز کنترل شده در دانشگاه ها هستیم 


محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به افزایش تحرکات دانشجویی همزمان با نزدیک شدن به روز انتخابات گفت: استنباط ما از شرایط سه ماه آینده این است که دانشگاه ها در مسیر مباحث سیاسی حرکت کنند. 


وی با بیان اینکه اعتقاد ما ایجاد فضای باز کنترل شده در دانشگاه هاست افزود: باید هدایت جریان های دانشجویی را برعهده داشته باشیم. 


رئیس دانشگاه صنعتی شریف:
 دانشجویان در ارائه درخواست های خود قانونمند شدند 


محمود فتوحی فیروزآباد، رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به تلاش برای قانونمندشدن دانشجویان این دانشگاه در ارائه درخواست های صنفی خود گفت: دانشجویان باید دو هفته قبل از برگزاری نشست خود درخواست مربوط را به شورای نظارت دانشگاه ارائه کنند. 


وی از فعالیت چهار تشکل بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان، انجمن مستقل دانشجویان و جامعه اسلامی دانشجویان در این دانشگاه خبر داد و افزود: حفظ آرامش دانشگاه همواره در اولویت است و براین اساس در برنامه های برگزارشده از سوی این گروه ها سعی شده تا حد امکان از جریان های موافق و مخالف دعوت شده و مناظره ها دوطرفه باشد. 


رئیس دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: تاکنون مشکل خاصی در این خصوص در این دانشگاه وجود نداشته است. 


رئیس دانشگاه علامه طباطبایی:
 تلاش کردیم دانشگاه با برند علمی خود شناخته شود 


حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی نیز در این نشست با اشاره به اینکه تا پیش از این دانشگاه علامه طباطبایی به دلیل وجود جنبه های پررنگ سیاسی خود با برند سیاسی شناخته می شد گفت: در این دو سال تلاش کردیم دانشگاه با برند علمی خود مطرح شود و از فضای دانشگاه التهاب زدایی کنیم. 


وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کشور و در پیش بودن انتخابات، مطالبه برای انجام فعالیت های هیجان انگیز در این دانشگاه در حال اوج گرفتن است افزود: باید این هیجانات به شکل مثبت کنترل و جذب شود. 


سلیمی به در پیش بودن روز دانشجو اشاره و اظهار کرد: 16 آذر روز غلیان احساسات دانشجویان است که باید تدابیر مناسبی برای آن در نظر گرفته شود. 


گفتنی است سیدحسین هاشمی استاندار تهران نیز در این نشست با بیان اینکه رویکرد اصلی ما در قبال دانشگاه ها پویایی در کنار مدیریت مستقل است گفت: پویایی، نشاط و آرامش حاکم بر فضای دانشگاه ها طی دو سال گذشته نتیجه و محصول ارزشمند سیاست های دولت تدبیر و امید است. 


به گزارش ایرنا،هاشمی افزود: ایجاد فضای گفتمانی برای مطرح شدن افکار دانشجویان سیاست اصلی دولت تدبیر و امید است که تداوم خواهد داشت. 






تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن