تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814709969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش با سوء برداشت از آيات قرآن فتنه گري مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳۴ب.ظ)
آيت‌الله العظمي سبحاني: داعش با سوء برداشت از آيات قرآن فتنه گري مي کند موج-قم-آيت‌الله العظمي سبحاني با اشاره به جنايات و فتنه‌هايي که داعش در نقاط مختلف رقم مي‌زند، گفت: آنها با تحريف آيات الهي به فتنه‌گري مي‌پردازند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله العظمي جعفر سبحاني در دوازدهمين همايش استادان قرآن حوزه علميه قم و بزرگداشت سي و پنجمين سالگرد ارتحال علامه طباطبايي که در دارالقرآن علامه طباطبايي برگزار شد گفت: تعليل در اصطلاح اهل حديث به معناي تفسير است و بايد در آيه و حديث تعليل کرد تا به باطن آن رسيد.
وي با اشاره به اين که تعليل در قرآن کريم در چهار بخش مجاز است،افزود: تعليل در قرآن شامل عمل، رويا،ماهيت قرآن و آيه مبارکه مجاز است.
اين مرجع تقليد با بيان اين که تعليل در ماهيت قرآن کريم يک تعليل تکويني است، گفت: البته تعليل در آيه مبارکه تعليلي تشريعي است.
وي در ادامه با اشاره به اين که هر ملتي که صادقانه کار و تلاش کند و در بين مردم آن ملت دزدي و کم‌فروشي نباشد آن ملت سعادتمند و سرافراز خواهد شد، خاطرنشان کرد: البته ملتي که گرفتار دزدي و کم‌‌فروشي شود دچار ذلت مي‌شود.
آيت‌الله العظمي سبحاني افزود: ما در اين جهان با مفاهيم قرآن آشنا مي‌شويم ولي وقتي که به دنياي ديگر رفتيم واقعيت قرآن با ابزاري که در آن دنيا در اختيار ما قرار مي‌گيرد مجسم مي‌شود.
وي با اشاره به اين که برخي‌ انسان‌ها و گروه‌ها دچار سوء برداشت از قرآن کريم شده‌اند بيان کرد: آنها با گرفتار شدن در سوء برداشت‌هاي خود به مقابله با خدا برخاسته‌اند.
اين مرجع تقليد در ادامه با اشاره به جنايات و فتنه‌هايي که داعش در نقاط مختلف رقم مي‌زند، يادآور شد: آنها با تحريف آيات الهي به فتنه‌گري مي‌پردازند.
آيت‌الله العظمي سبحاني با اشاره به کشتار انسان‌هاي بي‌گناه از سوي گروه داعش ادامه داد: آنها به دليل افکار و عقايد نادرست خود ارزشي براي جان و مال انسان‌ها قائل نيستند و دست به جنايت مي‌زنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن