تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813078574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهیه بسته امنیتی برای بانک‌ها و طلافروشی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تهیه بسته امنیتی برای بانک‌ها و طلافروشی‌ها
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: در ارتباط با بانک‌ها و طلافروشی‌ها یک بسته حفاظتی و امنیتی تهیه شده که به زودی به آنها واگذار می‌شود.
فارس:سید امیر مرتضوی عصر امروز در نشست با صنف طلافروشان که در حسینیه زرگرهای مشهد برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید پیشگیری از وقوع جرم از مواردی است که قبل از اینکه به عهده پلیس باشد به عهده خود طلافروش است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: قبل از اینکه بخواهیم یک طلافروشی را تاسیس کنیم باید محلی آن را شناسایی نموده و پس از ان مبادرت به تاسیس مغازه طلافروشی در آن محل نماییم زیرا صنف طلافروشان همیشه در دید سارقان است.

مرتضوی عنوان کرد: فرد طلافروشی که بی احتیاط است هم برای خود مشکل درست می‌کند و هم برای همکاران خود، زیرا این حس باید همیشه در ما وجود داشته باشد که ممکن است هر لحظه اتفاقی بیفتد و اگر سهل‌انگاری از طرف خود طلافروش باشد بیمه پولی را به عنوان خسارت به وی پرداخت نمی‌کند.

وی افزود: متاسفانه در کشور ما رسم است که تمامی فشارها بر دوش دستگاه قضایی و انتظامی باشد ولی در دیگر کشورهای دنیا پلیس و دستگاه قضایی تنها 20 تا 30 درصد به بحث حفاظت و پیشگیری ورود می‌کنند و بقیه آن بر عهده خود مردم است که باید از جان و مال خود دفاع کنند.

مرتضوی اظهار کرد: در ارتباط با بانک‌ها و طلافروشی‌ها یک بسته حفاظتی و امنیتی تهیه شده که به زودی به آنها واگذار می‌شود اما باز هم می‌گویم ما ابتدا باید خودمان در صدد رفع این مشکل برآییم.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی چک لیستی را در اختیار طلافروشان قرار می‌دهد و باید طلافروشان بر طبق این چک لیست ایرادها و نواقص خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

مرتضوی بیان کرد: صنف طلافروشان باید به صورت مجتمعی کار و فعالیت نمایند و در جاهایی که پلیس به آنها اجازه می‌دهد باید مبادرت به تاسیس مغازه نمایند.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی افزود: طلافروشان باید برای حمل و نقل طلاهای خود رویه‌های مختلفی را در پیش گیرند و نباید در یک زمان مشخص مبادرت به حمل و نقل طلاهای خود از یک نقطه به نقطه دیگر نمایند.

مرتضوی اظهار کرد: طلا فروشان ما باید از این شگردها درس گرفته و استفاده نمایند تا دیگر مشکلی برای آنها پیش نیاید.





تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن