تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812950792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شریفی: پس از رفتن فرکی نیاز به همدلی داشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: هر مربی که بالای سر تیم سپاهان باشد بر اساس تفکرات او بازی می کنم چراکه اعتقاد دارم همه باید یاد بگیرم تا بتوانم پیشرفت کنم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، مهدی شریفی پس از پیروزی برابر نفت تهران، اظهارکرد: بازی سختی بود نفت از تیم های خوب لیگ است و پیروزی بر آن ها مشکل است.
وی افزود: بازی با تاکتیکی انجام دادیم و توانستیم ببریم و خدا را شاکرم که تیم، یک دل فقط به پیروزی فکر می کند. پس از رفتن فرکی تیم نیازمند یک همدلی بود.
مهاجم تیم سپاهان ادامه داد: پس از اینکه درس های زیادی از حسین فرکی یاد گرفتیم استیماچ به تیم اضافه شد و او نیز تمرینات خوبی ارائه می دهد و خیلی دوندگی دارد.
شریفی در خصوص گل خود نیز گفت: توپ جلوی دروازه افتاد و من و حبیب گردانی آن را به درون دروازه فرستادیم.
وی خاطرنشان کرد: هر مربی که بالای سر تیم سپاهان باشد بر اساس تفکرات او بازی می کنم چراکه اعتقادم دارم از همه باید یاد بگیرم تا بتوانم پیشرفت کنم.
کد خبرنگار:13023 [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

شنبه ، ۳۰آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isfahan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن