تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف در ارتفاعات کرج -چالوس/ جاده های زنجان، اردبیل و گیلان نیز برفی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بارش برف در ارتفاعات کرج -چالوس/ جاده های زنجان، اردبیل و گیلان نیز برفی است جامعه > پلیس - در استان های زنجان، اردبیل، گیلان و ارتفاعات محور کرج - چالوس بارش پراکنده برف اعلام و در باند جنوبی آزاده راه کرج- قزوین و تهران- کرج نیمه سنگین گزارش شده است.


برابر گزارش های دریافتی در استان های زنجان (اکثر محورها)، اردبیل (محورهای مشکین شهر و گرمی - بیله سوار)، گیلان (محورهای پونل - خلخال و اسالم - خلخال) و ارتفاعات محور کرج چالوس بارش پراکنده برف اعلام شده است.
در استان های خراسان شمالی، گلستان، گیلان (اکثر محورها)، خراسان رضوی (محورهای سبزوار و سرولایت)، زنجان (محور قیدار)، مازندران (محور کناره) و لرستان (محور بروجرد - اراک) بارش پراکنده باران اعلام شده است.
همچنین ترافیک در استان البرز باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (از پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین گزارش شده است.
گفتنی است، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است. ۴۲۴۲

کلید واژه ها: بارش برف - باران -




پنجشنبه 28 آبان 1394 - 12:11:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن