تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803052592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: ایجاد دگرگونی در نظام آموزشی با اجرای برنامه تعالی مدیریت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: ایجاد دگرگونی در نظام آموزشی با اجرای برنامه تعالی مدیریت استان‌ها > کرمانشاه - فارس نوشت: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه درصدد تحقق اهداف سند تحول نظام آموزش و پرورش و ایجاد دگرگونی در نظام تعلیم و تربیت است.

علی زرافشان ظهر امروز در همایش برنامه تعالی مدیریت مدرسه که با حضور جمعی از مسئولان استانی و مدیران مدارس در محل دانشگاه تربیت معلم شهید صدوقی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مدیران مدارس با اجرای این طرح می‌توانند آغازگر تحولات بسیاری باشند. وی با بیان اینکه برنامه تعالی درصدد تحقق اهداف سند تحول نظام آموزش و پرورش است، گفت: هدف نهایی از همه این برنامه‌ها و سند تحول نظام آموزش و پرورش ایجاد چرخش، تغییر و دگرگونی در نظام تعلیم و تربیت و مدارس است. معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش مدرسه را محور اصلی برنامه تعالی دانست و افزود: برای اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه و در ذیل آن ارتقای فرآیند یادگیری و مدیریت باید از همه امکانات و منابع موجود همچون نیروی انسانی، منابع فیزیکی، مالی و... بیشترین بهره را برد. *راهبرد اصلی آموزش و پرورش ارتقای کیفیت است وی به سیاست‌های وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ارتقای کیفیت آموزش اشاره کرد و گفت: راهبرد اصلی آموزش و پرورش ارتقای کیفیت است که در ذیل آن سیاست‌های مختلفی در نظر گرفته شده و یکی از این سیاست‌ها بحث مدیریت آموزشگاهی است. زرافشان با بیان اینکه در طرح تعالی ارتقای مدیریت مطرح است نه مدیر، بیان داشت: در همین راستا باید همه عوامل موثر در مدیریت مدرسه نقش خود را هم‌سو با مدیر مدرسه ایفا کنند. این مسئول تصریح کرد: در برنامه تعالی موقعیت فعلی مشخص و این موقعیت اصلاح می‌شود و در همین مسیر مدرسه باید زمینه‌ساز درک برای اصلاح موقعیت توسط دانش‌آموزان باشد. *در برنامه تعالی بیشترین تاکید بر خدمت به یادگیرنده است معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تغییر موقعیت را یکی از کلمات کلیدی در سند تحول برشمرد و تاکید کرد: تنها در صورتی تغییر در آموزش و پرورش رخ می‌دهد که موقعیت را برای تمام ارکان تعلیم و تربیت تعریف کنیم. وی با بیان اینکه بر اساس تعریف موقعیت یک چرخش در مدرسه رخ می‌دهد، اظهار کرد: در این چرخش نظام تعلیم و تربیت در خدمت یادگیرنده و اصلاح موقعیت او قرار می‌گیرد. به گفته زرافشان، سند تحول بر توجه به ساحت تحصیلی، زیستی و بدنی، فیزیکی، علمی، زیباشناختی و هنر، اقتصادی و حرفه‌ای و... یادگیرنده تاکید دارد. زرافشان در پایان ارتقای شایستگی و توانمندی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس، افزایش توانمندی تیم‌های ارزیابی استان‌ها در پایش برنامه‌ها و زمینه‌سازی برای افزایش نگرش مثبت به برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش را از جمله الزامات و اهداف طرح تعالی مدیریت مدرسه عنوان کرد.  

کلید واژه ها: استان کرمانشاه - وزارت آموزش و پرورش -




چهارشنبه 27 آبان 1394 - 15:36:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن