تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در راستای برنامه های آموزشی احیای دریاچه ارومیه : اجرای طرح آموزش معلمان و دانش آموزان در سلماس


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


در راستای برنامه های آموزشی احیای دریاچه ارومیه : اجرای طرح آموزش معلمان و دانش آموزان در سلماس استان‌ها > آذربایجان غربی - در راستای اجرای پروژه احیای دریاچه ارومیه طرح آموزش معلمان و دانش آموزان در شهرستان سلماس آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، مهران نظری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلماس با اعلام این خبر گفت: دومین نشست از دوره‌هاي آموزشي برنامه ريزي شده براي آموزش معلمان و دانش آموزان در حوضه درياچه اروميه با همکاري دفتر طرح حفاظت از تالابهای ایران ، دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست ، دفتر آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی و انجمن حمایت از حیات وحش و آبزیان محیط زیست ، اداره حفاظت محیط زیست سلماس و معلمان روستاهای پایلوت در اداره حفاظت محیط زیست سلماس برگزار گردید .
نظری افزود: در اين نشست جمعي از معلمان روستاهاي شهرستان سلماس(حبشی، قزلجه، آخته خانه، آغ اسماعیل، میناس، خان تختی، آغ زیارت، سلطان احمد، یالقوز آغاج، قره قشلاق، کنگرلو) که يکي از شش کانون پايلوت پروژه «همکاري در احياي درياچه اروميه از طريق مشارکت جوامع محلي در استقرار کشاورزي پايدار و حفاظت از تنوع زيستي در معرض خطر» است، حضور به هم رساندند.
وي تصريح کرد: عمده‌ترين دلايل خشکي درياچه و برخي راهکارهاي احياي آن، نقش مردم در احياي درياچه اروميه و استقرار کشاورزي پايدار، تأکيد بر نقش کليدي معلمان به عنوان آموزشگران در انتقال مفاهيم مرتبط با اهميت نقش مردم در احياي درياچه به دانش آموزان، معرفي ابزارهاي آموزشي تهيه شده براي آموزش دانش آموزان از مباحث مطرح شده در اين نشست بوده است. پورزند کارشناس آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در ادامه این جلسه گفت: هم اکنون دوره های آموزشی در شهرستان ارومیه آغاز گردیده و شهرستان سلماس دومین شهر در استان آذربایجان غربی در اجرای این طرح می باشد.
وی گفت: در راستای پروژه احیای دریاچه ارومیه و حفظ تنوع زیستی با مشارکت جوامع محلی ، کارگاه آموزشی معلمان و دانش آموزان حاشیه دریاچه ارومیه در قالب پنج شهرستان از آذربایجان غربی (ارومیه، سلماس، مهاباد، میاندوآب و نقده) با همکاری دفتر طرح حفاظت از تالاب های ایران وارد فاز اجرایی شد.
پورزند گفت: از استان آذربایجان غربی دو نفر از شهرستان نقده با نام های منیژه حاجی قاسمی و سیروس انتخابی به جهت احیاء تالاب سیران گلی (درگه سنگی) موفق به دریافت جایزه بین المللی شده و برای دریافت جایزه خود عازم کشور فرانسه می شوند.    

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - دریاچه ارومیه -




پنجشنبه 21 آبان 1394 - 12:04:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن