تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815575482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک اطلاعات جامع روستاهای شهرستان کرج تدوین می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بانک اطلاعات جامع روستاهای شهرستان کرج تدوین می‌شود
معاون فنی و عمرانی فرمانداری کرج، از تدوین بانک اطلاعات جامع روستاهای شهرستان کرج برای ارتقای سطح آمادگی روستاها در شرایط بحران خبر داد.
محمدصادق تله‌کو گفت: با توجه به شناور بودن جمعیت در روستاها، ضرورت آگاهی از جمعیت حاضر به صورت تقریبی و آمادگی برای امداد و نجات در زمان وقوع بحران، نیازمند تدوین بانک اطلاعاتی جامع روستاها هستیم. تله‌کو ادامه داد: شناخت کامل از وضعیت راه‌های روستایی، میزان دسترسی به مراکز بهداشت و درمان و امکانات امدادی، بهره‌مندی آنها از سالن‌های چند منظوره که در مواقع بحران می‌توانند برای اسکان موقت مورد استفاده قرار بگیرند از مواردی هستند که باید در تهیه بانک اطلاعاتی روستاها مدنظر قرار گیرد. معاون فنی و عمرانی فرمانداری کرج، ذکر مشخصات واحدهای آموزشی روستا، سالن‌های ورزشی، مشخصات اعضای شورا و شماره تماس آنها، مشخصات پایگاه بسیج فعال در روستا و سازمان‌های مردم نهاد را از دیگر موضوعات ذکر شده در فرم جامع خوانده و گفت: در صورت اطلاع از امکانات روستا می‌توانیم در زمان بحران‌های احتمالی، از این امکانات به خوبی استفاده نماییم. وی در ادامه به ضرورت آموزش روستاییان برای مقابله با بحران در شرایط اضطراری، تاکید کرده و افزود: آموزش کمک‌های اولیه و امداد و نجات، همچنین آگاه‌سازی روستاییان در خصوص ضرورت مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی، پرهیز از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه و ... باید به صورت ویژه‌ای مدنظر مدیران بحران باشد تا با تعامل بیشتر روستاها با بخشداری و شورای هماهنگی بحران شهرستان، دوره‌های آموزشی لازم برای روستاییان برگزار شود.




تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن