تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813139244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه آزاد ماکو خود را فراتر از اجرای قانون گمرکی می‌داند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: منطقه آزاد ماکو خود را فراتر از اجرای قانون گمرکی می‌داند
عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران خواستار اجرای درست ماده 12 قانون گمرک در منطقه آزاد ماکو شد و گفت: منطقه آزاد ماکو خود را فراتر از اجرای ماده 12 قانون گمرک می‌داند.

تلفنی***** منطقه آزاد ماکو خود را فراتر از اجرای قانون گمرکی می‌داند
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه مقیمی در هشتمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق تهران که صبح امروز در محل این اتاق برگزار شد با اشاره به اینکه به رغم کارهای عمرانی خوبی که در منطقه آزاد ماکو انجام شده اما تداخل امور با گمرک بازرگان در این منطقه نگران‌کننده به نظر می‌آید گفت: این منطقه برای بر اساس ماده 12 قانون گمرک عمل کند اما منطقه آزاد ماکو خود را فراتر از اجرای قانون فوق می‌داند.


وی افزود: از جمله پیشنهادات فعالان اقتصادی اجرای صحیح ماده 12 قانون گمرک جهت تسهیل امور و حفط منافع ملی در منطقه آزاد ماکو است.


مقیمی با تأکید بر اینکه تفاهم‌نامه منعقد شده میان طرف ایرانی و ترک باید به درستی و به صورت کامل اجرا شود، اظهار کرد: تفاهم‌نامه یاد شده در خصوص ساعات کاری، بازرسی‌های یک طرفه و موردی باید به درستی صورت گیرد.


به گفته مقیمی در حال حاضر طرف ترک هشت ساعت کاری و طرف ایرانی 15 ساعت کاری در بخش گمرکات و ترانزیت مشغول فعالیت است که باید این ساعات کاملا با یکدیگر هماهنگ شود.


عضو هیأت رئیسه اتاق تهران از پایان عملیات احداث فرودگاه منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: این فرودگاه در اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



اشتراک گذاری







۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن