تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ بخشنامه ممنوعيت برگزاري اردوهاي مختلط به دانشگاه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۵۴ب.ظ)
ابلاغ بخشنامه ممنوعيت برگزاري اردوهاي مختلط به دانشگاه‌ها موج-وزير علوم، تحقيقات و فناوري برگزاري اردوهاي مختلط در دانشگاه‌ها را رد کرد و گفت: با اين وجود، در نشست روساي دانشگاه‌ها بخشنامه شد که اردوي مختلط و کنسرت برگزار نشود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد فرهادي در حاشيه مسابقات بين المللي رباتيک و هوش مصنوعي در محل دانشگاه صنعتي اميرکبير در پاسخ به خبرنگاران اظهار داشت: در دو سالي که از فعاليت دولت تدبير و اميد مي‌گذرد، اصلاً اردوي مختلط نداشتيم؛ زيرا برگزاري همايش‌ها، سخنراني‌ها و اردوها بايد با مجوز هيات نظارت باشد که چنين مجوزي صادر نشده است.
وي تاکيد کرد: وزارت علوم به شدت اين مساله را رد مي‌کند و در جلسه روساي دانشگاه‌ها بخشنامه شد که اردوي مختلط و کنسرت برگزار نشود.
فرهادي توضيح داد: در گذشته بر اساس تفاهم نامه‌هاي همکاري بين دانشگاهي که يکي از آن‌ها بين ايران و ايتاليا بود، يک مسافرت و بازديد با حضور دانشجويان و اساتيد ايراني از ايتاليا صورت گرفت که آن‌هم به صورت مختلط نبود بلکه به اعتقاد ما به درستي مديريت نشد.
وزير علوم تصريح کرد: ما از اين به بعد مديريت مي‌کنيم که چنين اردوهايي برگزار نشود و درصورت برگزاري اردوها کاملاً به صورت تفکيک شده باشد.

300 رشته تحصيلي بازنگري شده تا دو ماه آينده به دانشگاه‌ها اعلام مي‌شود

فرهادي درخصوص راهکارهاي وزارت علوم براي اجرايي شدن رهنمودهاي مقام معظم رهبري در راستاي افزايش رشد علمي کشور نيز گفت: خوشبختانه برخي فعاليت‌ها از جمله ساماندهي آموزش عالي و مؤسسات آموزش عالي، ارتقاي کيفيت، تعيين شاخص‌هايي که بتوانيم علم سنجي کرده و ارتقاي کيفي داشته باشيم، در وزارت علوم شروع شده است.به گفته وي بازنگري رشته‌هاي تحصيلي به سرعت در حال انجام است و طي يک تا دو ماه آينده، حدود 300 رشته تحصيلي بازنگري شده، به دانشگاه‌ها اعلام مي‌شود تا براساس آن برنامه ريزي آموزشي کنند.
وزير علوم در پاسخ به سوالي مبني بر اخراج برخي اعضاي هيات علمي پيام نور نيز گفت: هيچ يک از اعضاي هيات علمي اخراج نشده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن