تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805474135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ دستورالعمل جدید برنامه شهرداری‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نوذرپور خبر داد: ابلاغ دستورالعمل جدید برنامه شهرداری‌ها ایلنا: معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: دستورالعمل جدید برنامه شهرداری ها با عنوان « برنامه راهبردی - عملیاتی شهر و شهرداری» از سوی این سازمان تهیه و به استانداران کشور ابلاغ شد.
ابلاغ دستورالعمل جدید برنامه شهرداری‌ها

 به گزارش ایلنا از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، علی نوذر پور افزود: این دستورالعمل پس از دو سال کار کارشناسی و تشکیل جلسات مشورتی و تخصصی با استادها و خبرگان حوزه برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی شهر و شهرداری تهیه شده است. وی، گفت: براساس ماده 15 قانون عمران و نوسازی شهری، ارائه دستورالعمل تدوین برنامه عملیات نوسازی و عمران شهری به عهده وزارت کشور گذاشته شده است. نوذرپور، ادامه داد: دستورالعمل جدید یاد شده با رعایت قوانین و آیین نامه های مورد عمل شهرداری ها و شوراها تدوین و کوشش شده است که حداکثر هماهنگی را در فرآیند تهیه، تصویب، اجرا و نظارت برنامه با اسناد قانونی فرادست و مرتبط داشته باشد. وی با اشاره به اینکه دستورالعمل قبلی در این زمینه در سال 1379ابلاغ شده بود، اظهار کرد: دستورالعمل فعلی با بهره گیری از تجارب شهرداری های شهرهای پیشرو جهان و تجارب داخلی و با هدف رفع نواقص دستورالعمل پیشین تدوین شده است. معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری ها بیان کرد: این دستورالعمل می تواند حلقه اتصال نظام برنامه ریزی بلندمدت فضایی - کالبدی شهر (طرح جامع و طرح تفصیلی) با برنامه کوتاه مدت شهرداری (بودجه شهرداری) باشد و به دنبال این است که ضمن تعیین سلسله مراتب تهیه و تصویب تا اجرا و پایش برنامه در دو سطح راهبردی و عملیاتی به فرایندی از برنامه ریزی دست یابد. وی اضافه کرد: در این برنامه ریزی تمام رهنمودهای راهبری و جهت گیری های بلندمدت و میان مدت توسعه شهر از اسناد فرادست، استخراج و در آن لحاظ شود یا درصورت نیاز تولید و به روزرسانی شود و چارچوبی برای تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی شهرداری ارائه دهد به نحوی که به پیشنهادهای روشنی برای انجام تمام فعالیت های شهرداری منجر شود. نوذرپور، همچنین در زمینه ویژگی های دستور العمل جدید گفت: تهیه سند راهبردی توسعه شهر به صورت فرابخشی و ترسیم آینده شهر و اتصال رهنمودها و پیشنهادهای راهبردی اسناد توسعه شهری به نظام بودجه ریزی سالانه شهرداری از طریق تعریف پروژه های سرمایه ای و فعالیت های مستمر به تفکیک سال های برنامه در برنامه عملیاتی میان مدت و تعیین محل تامین اعتبار آن ها از جمله این ویژگی ها به شمار می آید. وی، پیش بینی منابع مالی و درآمدهای شهرداری در سناریو های مختلف،ارائه پیشنهادهای قابل اجرا در چارچوب محدودیت های مالی،اداری و فنی و پرهیز از آرمان گرایی و داشتن قابلیت سنجش خروجی محصول و خدمت با استفاده از تعریف اهداف کمی در سطح کلان و خرد را دیگر ویژگی دستور العمل یاد شده ذکر کرد. نوذرپور قابلیت انعطاف پذیری عملیات با استفاده از امکان پایش و نظارت بر اجرا و بازنگری برنامه ها با توجه به تغییرات شرایط محیط درونی و بیرونی و نظم بخشی به فعالیت های شهرداری و ایجاد هماهنگی بین بخش های مختلف درون سازمانی شهرداری را سایر ویژگی های عمده این دستورالعمل برشمرد. در زمان حاضر بیش از یک هزار و 200 شهرداری درکشور فعالیت می کنند.

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ ۱۳:۴۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن