تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804629487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسيج مهم ترين عامل در اقتدار و امنيت کشور است/برگزاري همايش «شکوه ايستادگي» در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۱۵ب.ظ)
معاون سپاه لرستان: بسيج مهم ترين عامل در اقتدار و امنيت کشور است/برگزاري همايش «شکوه ايستادگي» در لرستان موج - خرم‌آباد - معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برنامه‌هاي سپاه لرستان به‌ مناسبت هفته بسيج را اعلام کرد و گفت: در اين هفته مراسم خطبه‌خواني حضرت زينب(س) در حوزه‌هاي علميه خواهران اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، علي‌حسين پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در نشست خبري برنا‌مه‌هاي هفته بسيج که امروز، 25 آبان‌ماه در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، گفت: سپاه و بسيج تک محصول نيستند بسيج در تمام زمينه‌ها و زواياي کشور فعاليت دارد و تلاش مي‌کند تا خلاءهاي جامعه را بدون منت پُر کند.
وي بسيج را مهم ترين عامل در اقتدار و امنيت کشور دانست و افزود: بسيج ما امروز الگوي همه ملت‌هاي آزادي‌خواه و مسلمان جهان است، به‌طوري‌که مردم عراق، سوريه و يمن با الگوگيري از بسيج در برابر دشمنان و استکبار به‌ خوبي مقاومت مي‌کنند.
پازدار هفته بسيج را فرصت مناسبي براي تجليل از خدمات و زحمات بسيجيان دانست و اضافه کرد: شعار محوري هفته بسيج امسال «بسيج، دست قدرت خداست» مي‌باشد، کما اينکه تقويت روحيه استکبارستيزي و تبيين اقتصاد مقاومتي از سياست‌هاي هفته بسيج مي‌باشد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: نمايش اقتدار و آمادگي بسيج و توانمندي‌هاي بسيج براي جلوگيري از نفوذ دشمن از شاخص‌هاي ما در هفته بسيج است، کما اينکه ما در اين هفته کارکردهاي بسيج در حوزه فرهنگي، خدمات‌رساني به مناطق محروم و خدمات اجتماعي بسيج بيان خواهد شد.
وي با تشريح برنامه‌هاي هفته بسيج که از روز جمعه، 29 آبان آغاز و تا پنجشنبه، پنجم آذر‌ ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: اجتماع بزرگ بسيجيان در استان با عنوان «شکوه ايستادگي» روز پنجم آذر‌ در سطح استان برگزار خواهد شد.
پازدار افزود: فرماندهان گردان‌هاي امام حسين(ع)، امام علي(ع) و بيت‌المقدس سپاه استان به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف خواهند شد، کما اينکه مسوولين سپاه و جمعي از بسيجيان با ائمه محترم جماعات در سراسر استان ديدار خواهند داشت و مسئولين نواحي سپاه سخنران قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته خواهند بود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: برگزاري جشنواره خلاقيت‌ها و ابتکارات پايگاه‌هاي مقاومت در دوم آذر، ديدار مسوولان سپاه با خانواده‌هاي شهدا و تجليل از فعالان سازندگي در بسيج سازندگي سپاه در مناطق محروم در مورخه چهارشنبه، چهارم آذر از ديگر برنامه‌هاي هفته بسيج امسال است.
وي مسابقات تيراندازي براي مديران دستگاه‌هاي اجرايي، همايش نقش زنان در بسيج، اعزام تيم‌هاي درماني به مناطق محروم را از ديگر برنامه‌هاي سپاه استان در هفته بسيج دانست و گفت: در هفته بسيج همايش بسيج دانشجويي و بسيج طلاب، اجراي تئاتر خياباني با موضوع بسيج در اماکن عمومي، افتتاح پروژه‌هاي اقتصاد مقاومتي، مراسم خطبه‌خواني حضرت زينب(س) در حوزه‌هاي علميه خواهران و ويزيت رايگان توسط درمانگاه‌هاي سپاه برگزار خواهد شد.
پازدار گفت: طبق روزشمار هفته بسيج روز جمعه، 29 آبان‌، بسيج، ولايت و انتظار، شنبه، 30 آبان، بسيج بصيرت و ابتکار، يک‌شنبه، يکم آذر، بسيج خودکفايي و اقتصاد مقاومتي، دوشنبه، دوم آبان، بسيج خودباوري و جهاد علمي، سه‌شنبه، سوم آذر، بسيج خانواده و سبک زندگي اسلامي، چهارشنبه، چهارم آذر، بسيج، وحدت و بيداري و روز پنجشنبه، پنجم آذر‌، با عنوان بسيج، ايثار وشهادت نام‌گذاري شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن