تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسل به فرهنگ قرآنی مهمترین راه مقابله با توطئه های دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: توسل به فرهنگ قرآنی مهمترین راه مقابله با توطئه های دشمن است
امام جمعه عجب شیر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: از مهمترین راه های مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان، توسل به فرهنگ قرآنی است.


حجت الاسلام محمود شربیانی،در مراسم صبحگاهی 40 ختم قرآن در مسجد جامع این شهرستان، افزود: باید مفاهیم و فرهنگ قرآنی در تمامی شئونات زندگی انسان جاری شود، چرا که این فرهنگ می تواند دستیابی به اهداف والای اسلامی را میسر کند.
وی، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب از سال های گذشته نسبت به توطئه های دشمنان و تهاجم فرهنگی آنان هشدار داده که این امر نشان از اهمیت و جایگاه فرهنگ در تعاملات انسانی دارد.
حجت الاسلام شربیانی، اظهار کرد: قرآن ضامن رستگاری و هدایتگر راه بشریت بوده و برای عبور سالم از معبر پر خطر دنیا باید در زندگی و حیات زودگذر خود به قرآن و اهل بیت (ع) تمسک کنیم.
امام جمعه عجب شیر، با بیان اینکه قرآن را باید شناخت چراکه شناختن آن بر هر انسانی ضروری است، یادآور شد: قرآن هدایت کننده بشریت در برابر انحراف ها و پلیدی ها بوده و ترویج بیش از پیش آموزه های قرآنی در جامعه ضروری است.
حجت الاسلام شربیانی، ادامه داد: قرآن را باید فهمید چرا که فهم آن راهگشای انسان به سوی معارف بزرگ عرفانی و معنوی است.
وی، گفت: قرآن متعلق به زمان یا گروه خاصی نیست، بلکه به همه اعصار و امت ها تعلق داشته و هر انسانی که به تلاوت قرآن بپردازد، آیات آن با گوشت و خون او آمیخته و روح او با معنویات عجین می شود. 
مراسم قرآن خوانی در مسجد جامع عجب شیر بعد از اقامه نماز صبح از 40 سال پیش تاکنون با حضور اهالی، کسبه و عاشقان این کتاب الهی برگزار می شود و هر چهار سال یک بار ختم قرآن کریم در این مسجد انجام می شود.





تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن