تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821368229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار محمودآباد : بیمارستان محمودآباد از کمبود پزشک رنج می برد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: فرماندار محمودآباد : بیمارستان محمودآباد از کمبود پزشک رنج می برد استان‌ها > مازندران - فرماندار محمودآباد راس هیاتی عصر روز گذشته بصورت سرزده از بیمارستان شهدای محمودآباد بازدید نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد به اتفاق احمد هاشمی بخشدار سرخرود و حجت الاسلام والمسلمین شعبانی مسئول دفتر بازرسی و دهقان مسئول حراست و محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری با حضوری سرزده در بیمارستان شهرستان محمودآباد از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید نمود.
فرماندار محمودآباد با حضور در بیمارستان شهدای محمودآباد از بخشهای مختلف بیمارستان اعم از ای سی یو و سی سی یو و بخش اورژانس و سونوگرافی و ارتوپد و پرستاری بازدید کرد.
در ادامه این دیدار که با حضور دکتر توان رئیس شبکه بهداشت و درمان و دکتر نریمان رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد همراه بود فرماندار محمودآباد از واحد تازه تاسیس و راه اندازی شده آی سی یو بازدید نمود.
ایشان ضمن دیدار و عیادت با بیماران بستری شده در بخش های مختلف بیمارستان محمودآباد از آخرین وضعیت عملیات عمرانی احداث واحد دیالیز بیمارستان محمودآباد بازدید نمود.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد سپس در جمع مدیریت و پرسنل بیمارستان محمودآباد حاضر شد و طی سخنانی در این دیدار با اشاره به اینکه بیمارستان محمودآباد در بهترین منطقه ممکن و با امکانات مطلوب احداث شده است گفت: کمبود پزشک متخصص و پرسنل کادر پرستاری موجب عدم رضایت مردم از بیمارستان شده است.
فرماندار محمودآباد گفت: علیرغم اینکه با هزینه های سنگین و با امکانات بروز پزشکی که بسیاری از بیمارستان های استان از بهره مندی آن محروم هستند بیمارستان محمودآباد احداث شده و با عنایت به اینکه این شهر از نظر موقعیت جغرافیایی میزبان جمعیت زیادی از هموطنانمان از اقصی نقاط کشور است ولی عدم بهره مندی از پزشک متخصص و پرستار در حد نیاز این واحد درمانی موجب شده تا قابلیت های بالقوه این بیمارستان نمایان نگردد.

وی گفت: واحد آی سی یو بیمارستان محمودآباد با ظرفیت 6 تخت خواب و با بهترین و بروز ترین امکانات پزشکی آماده بهره برداری و افتتاح بوده که به علت عدم بهره مندی از پزشک متخصص به تعویق افتاده و با توجه به نیاز بیمارستان و پزشکان به واحد واحد آی سی یو جهت درمان و معالجات تخصصی بیماران متاسفانه عدم افتتاح آی سی یو محمودآباد موجب بستری شدن بیماران محمودآبادی در سایر بیمارستانهای استان شده است.



یکشنبه 24 آبان 1394 - 13:14:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن