تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820609807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار محمودآباد : رویکرد به هنر موسیقی باید در راستای توسعه و ارتقاء فرهنگی جامعه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: فرماندار محمودآباد : رویکرد به هنر موسیقی باید در راستای توسعه و ارتقاء فرهنگی جامعه باشد استان‌ها > مازندران - بمنظور ساماندهی فعالیت های هنری در حوزه موسیقی و اجرای برنامه های زنده موسیقی اولین جلسه شورای موسیقی در شهرستان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرانلاین مازندران،این جلسه صبح امروز و به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی انتظامی و کارشناسان حوزه فرهنگی و هنری در سالن اجتماعات فرمانداری محمودآباد برگزار گردید.
یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: شهرستان محمودآباد با توجه به قابلیت های گردشگری از استعداد وفرصت بهتری برای برگزاری فستیوال و جشنواره های فرهنگی و هنری به نسبت سایر شهرهای استان مازندران با هدف جذب توریست بهره مند می باشد.
وی گفت: با توجه به اینکه نزدیک به 60 % جمعیت شهرستان محمودآباد با احتساب جمعیت دانشجویی و جمیت شناور را جوانان تشکیل می دهند اجرای این دسته از برنامه های هنری ضمن ایجاد شور و نشاط در بین نسل جوان جامعه موجب غنی سازی اوقات فراغت این قشر پویا میگردد.
ایشان با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه فرهنگ و هنر گفت: نزدیک به 15 اجرای زنده موسیقی پاپ و 10 اجرای موسیقی سنتی در دوسال اخیر در شهرستان محمودآباد اجرا شده است که این خود بیانگرتوجه این دولت برای اعتلای فرهنگ و هنر موسیقی و ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان می باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: باید برنامه های اجرای زنده موسیقی با نظم و سازماندهی خاص که در خور مردم فرهنگ دوست و متدین شهرستان محمودآباد باشد اجرا شود و این انتظار از دستگاه فرهنگی میرود تا با اجرای درست و نظارت دقیق و برنامه ریزی مطلوب ، ناهنجاریهای حوزه فرهنگ را به هنجار تبدیل نمایند.
ایشان با اشاره به علاقمندی موسسات مختلف فرهنگی از اقصی نقاط کشور جهت اجرای برنامه زنده موسیقی در محمودآباد گفت: بخش اعظمی از این موسسات صرفاً با نگاه اقتصادی اقدام به سرمایه گذاری و ارائه درخواست کنسرت می نمایند واین درحالی است که رویکرد و نگاه باید به هنر موسیقی در راستای توسعه و ارتقاء فرهنگی جامعه باشد.
فر9ماندار شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به اینکه اغلب اجرای زنده موسیقی در شهرستان محمودآباد در سالنهای ورزشی برگزار میگردد گفت: زیرساختهای فرهنگی و هنری برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در شهرستان محمودآباد فراهم نیست و نیاز به سالن آمفی تئاتر استاندارد و با ظرفیت بالا از جمله مطالبات جامعه هنری این شهر می باشد که این فرمانداری از سرمایه گذاران فعال در این حوزه جهت سرمایه گذاری و احداث مجموعه های چند منظوره دعوت بعمل می آورد.



یکشنبه 24 آبان 1394 - 06:09:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن