تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821382200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار محمودآباد : جانبازان در تثبیت و تداوم انقلاب نقش اساسی داشته اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: فرماندار محمودآباد : جانبازان در تثبیت و تداوم انقلاب نقش اساسی داشته اند استان‌ها > مازندران -
طی مراسمی جمعی از جانبازان قطع نخاعی استان مازندران با مسئولین شهرستان محمودآباد دیدار نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران ،این دیدار امروز و با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد و سردار شالیکار فرماندهی قرارگاه سپاه کربلای استان مازندران و یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد
و جمعی از جانبازان قطع نخاعی استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این دیدار و قدرشناسی از حضور جانبازان سرافراز در شهرستان محمودآباد گفت: تعهدات ایمانی و تخصص و اخلاق در سایه ولایت فقیه و حضور آگاهانه در تمامی عرصه های بصیرتی است و این از مهم ترین شاخصه های مهم جانبازان انقلاب اسلامی می باشد.
وی گفت: تکریم و قدرشناسی از جانبازان همواره بر همگان تکلیف و واجب بوده و بهره گیری و بهره مندی از آنان در تمامی عرصه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی باعث افزایش روحیه دشمن ستیزی میگردد.
در ادامه این مراسم سردار شالیکار فرماندهی قرارگاه سپاه کربلای استان مازندران طی سخنانی صبوری و ایثار و استقامت را نماد و مقام جانبازان در جامعه برشمرد و گفت: سرافرازان هشت سال عشق و دلدادگی ضمن تحمل درد و رنج جسمانی ناشی از جنگ امروزه با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و امروز توجه و حمایت از این عزیزان برهمگان واجب است.
فرماندهی سپاه کربلای استان مازندران جانبازان را سرمایه و از ظرفیتهای فرهنگی کشورمان برشمرد و گفت: بهره مندی از معنویات و خلوص نیات و اراده این دلاورمردان و انتقال به نسل آینده ساز ایران باید محور فعالیت های دستگاههای فرهنگی و اجرایی قرار گیرد.
در بخش دیگر این مراسم یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد نیز ضمن قدردانی از حضور جانبازان سرافراز استان در محمودآباد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تکریم و جایگاه جانبازان در جامعه گفت: جانبازان سند عظمت و افتخار ایران اسلامی است و رهبر معظم انقلاب خود بزرگ جانباز این عرصه است.
فرماندار شهرستان محمودآباد حضور و بهره مندی از جانبازان در جامعه را موجب ایجاد روحیه دینی و بصیرت افزایی و دشمن شناسی دانست و گفت: نسل جوان ایران اسلامی نیازمند بازشناسی و الگوپذیری از جانبازان به عنوان سفیران مهرورزی و میهن پرستی هستند.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: جانبازان سرافراز در هشت سال دفاع مقدس از هستی و جان خود گذشتند و امروز ما باید در عرصه کار و تلاش و سازندگی همت مضاعفی را بکار بگیریم.
وی گفت: آنان در در تثبیت و تداوم انقلاب نقش اساسی داشته اند و ما باید در توسعه کشور و رسیدن به آرمان های انقلاب نقش ایفا کنیم.
وی افزود: رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد روحیه در جانبازان و بهره مندی از تجارب این قشر ایثارگر را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: ارتقاء روحیه استقامت و شهامت و شهادت در گرو تکریم و بازشناسی نقش و جایگاه جانبازان در جامعه است.



چهارشنبه 20 آبان 1394 - 12:54:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن