تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805466333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 4 برابری دوربین‌های جاده‌ای تا سال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: وزیر راه و شهرسازی: افزایش 4 برابری دوربین‌های جاده‌ای تا سال آینده ایلنا: تعداد تلفات ناشی از سوانح جاده‌ای روند کاهشی داشته و از آمار 25 هزار کشته امروز به 16 هزار کشته رسیده‌ایم.
افزایش 4 برابری دوربین‌های جاده‌ای تا سال آینده

وزیر راه و شهرسازی از افزایش دوربین‌های جاده‌ای به 2400 دستگاه تا سال آینده خبر داد و گفت: تعداد تلفات ناشی از سوانح جاده‌ای روند کاهشی داشته و از آمار 25 هزار کشته امروز به 16 هزار کشته رسیده‌ایم. به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس آخوندی در مراسم یادمان قربانیان سوانح رانندگی با اشاره به عملیات تروریستی شب گذشته در فرانسه گفت: همدردی کامل با مردم فرانسه دارم و از رنجی که در گوشه ای از جهان برای تعدادی از بی‌گناهان اتفاق افتاده است همدردی می‌کنم. وی افزود: به این آموزه اصلی اسلام تاسی می‌کنم و انزجار خودمان از دد صفتانی که جنایت‌هایی برای بشریت خلق می‌کنند نشان می دهیم. آخوندی با بیان اینکه عده‌ای با سنگدلی و قساوت بی‌پایان مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شوند گفت: ملت ایران و در راس آن رهبری از آغاز هم با این اقدامات که احتمالاً به نام مسلمانان تمام می‌شود تبری جسته و همواره محکوم کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم دامن اسلام عزیز را از این دد صفتان شیطانی پاک کنیم. آخوندی با تاکید بر اینکه امروز (مراسم یادمان قربانیان سوانح رانندگی) برای من روز به یادمانی است چرا که مسائل واقعی جامعه را باید دید و برای راه حل آن از خود جامعه باید کمک گرفت. وی ادامه داد: معتقدم راهکار حل مسائل این است که آن موضوع را به مسئله اجتماعی تبدیل کنیم و اگر مسئله درگیر بروکراسی اداری شود حتماً شکست می خورد. وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با هیجان های سیاسی مواجه هستیم گفت: تمام مسائل در کشور به نحوی نشر پیدا می‌کند که ریشه در سیاست دارد مسائلی از آلودگی هوا گرفته تا نحوه سکونت. وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جمعیت جامعه ایران ظرف 30 ساله به طور قدر مطلق به سه برابر افزایش یافته و تعداد خودروها در این بازده زمانی به 12 برابر افزایش یافته است گفت: شهرنشینی و مسائل مربوط به آن یک مسئله واقعی است که نمی‌توانیم از آن چشم‌پوشی کنیم. وی با اشاره به میزان توجه رسانه‌ها به حوادث رانندگی و جاده‌ای گفت: در حالی که سوانح رانندگی یکی از مهم‌ترین موضوعات حال حاضر کشور است اما میزان توجه رسانه ها در مقایسه با بزرگی این مسئله بسیار کم است. وی ادامه داد: تلاش‌ها اقدامات وزارت راه و شهرسازی در جهت تنزل مخاطرات جاده‌ای است و باید مدیریت جاده ها را جدی گرفت. وی با اشاره به افزایش استفاده از سیستم‌های آی‌تی و الکترونیکی برای هوشمند کردن جاده‌ها گفت: در حال حاضر مجموع دوربین‌های وزارت راه و شهرسازی و پلیس در سطح جاده‌ها 650 دستگاه است که قرارداد افزایش این تعداد به 1880 دوربین را منعقد کرده‌ایم. وی ادامه داد: از 1880 دستگاه دوربین جدید جاده‌ای یک‌سوم آن یعنی 600 دستگاه دوربین تا پایان سال در سطح جاده‌ها نصب می‌شوند و سال آینده هم تعداد دوربین‌ها به 2400 دستگاه می‌رسد. وی با اشاره به کاهش قربانیان سوانح رانندگی گفت: خوشبختانه امروز تعداد کشته‌های سوانح رانندگی از 25هزار نفر به 16 هزار نفر کشته رسیده است که البته برای ما یک قربانی هم آمار بزرگی است. وی با اشاره به تاثیرگذاری کمپین‌های مردمی فعال در این حوزه گفت: قطعاً راه‌اندازی کمپین‌ها با حضور چهره‌ها تاثیرگذاری قابل توجهی خواهد داشت و جلب توجه عمومی به اهمیت این موضوع اثرات شگرفی خواهد داشت. وی با اشاره به دسترسی آزاد مردم به اطلاعات وزارت راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر مردم می‌توانند به راحتی به اطلاعات سامانه‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی دسترسی داشته باشند.

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۱۲:۳۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن