تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820912560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش دانش آموزی بخش تفکیک ناپذیر تعلیم و تربیت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی: ورزش دانش آموزی بخش تفکیک ناپذیر تعلیم و تربیت است محمدرضا تابش گفت: ورزش بخش تفکیک ناپذیر تعلیم و تربیت دانش آموزان است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان ساعت 10:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از یزد، تابش در آئین افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش آموزی اردکان در جمع فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان افزود: افزایش روحیه علم آموزی و اخلاق محوری در دانش آموزان در کنار یادگیری نظم و برنامه ریزی در کارها باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه نیروی انسانی عالم و متعهد می تواند جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی رهنمون سازد اظهار داشت: توجه به ورزش مدارس،علاوه بر سلامت جسمی، باعث ایجاد سرزندگی و نشاط روان دانش آموزان که آینده سازان این ملک و ملت هستند می گردد.
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: ورزش بخشی از تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش است که می تواند دانش آموزان را افرادی معتقد به فضیلت های اخلاقی و پهلوانی پرورش دهد.
تابش با اشاره به پیشینه پرافتخار اردکان خطاب به دانش آموزان گفت: اردکان مهد و مامن بزرگانی بوده که در کشور و دنیا تاثیرگذار هستند و روزی مانند شما دانش آموزان ، در این مدارس تحصیل و قله های ترقی و تعالی را طی کردند و امیدوارم شما نیز با تلاش و اعتماد به نفس، روزی پا جای پای بزرگان بگذارید.
نماینده مردم اردکان همچنین از معلمان تربیت بدنی گذشته و فعلی شهرستان و دست اندرکاران این مراسم که یاد و خاطره دوران دانش آموزی را برای وی زنده کرده اند سپاسگزاری کرد.
دومین المپیاد ورزش درون مدرسه ای با شعار  تحصیل، تهذیب و ورزش در رشته های مختلف در 32 آموزشگاه شهرستان اردکان آغاز شده است.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن