تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بزرگ منادیان تربیت برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش بزرگ منادیان تربیت برگزار شد همایش منادیان تربیت با هدف بالا بردن توانایی و ظرفیت افزایی معاونین و مربیان پرورشی و مشارکت هدفمند برای تربیت نسل پویا در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) شهرستان زاهدان برگزار شد .
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان ساعت 20:13

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از سیستان و بلوچستان،  علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از معاونین و مربیان پرورشی حاضر در جلسه گفت: نهاد مقدس امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنراست و برگزاری همایش منادیان تربیت تجدید میثاقی با این شهیدان عزیز و بزرگوار است. وی خاطر نشان کرد : فعالیت ها و تلاش شما برای دانش آموزان ستودنی است ضمن اینکه در سال های اخیردر زمینه تربیتی و پرورشی فعالیت های بزرگی صورت گرفته است و امور تربیتی موفقیت های چشمگیری داشته است. سرگلزایی مقدم معاون پرورشی و فرهنگی استان نیز در این جلسه گفت:مربی باید مقبول و محبوب باشد و دانش آموزان را یار و یاور خود بداند و دیدگاه دانش آموز باوری داشته باشد تا بتواند مهارت های دوستی و زندگی رابا ساحت های شش گانه به دانش آموزان ارائه دهد. میری معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک زاهدان نیز درباره برگزاری این همایش گفت: با هدف رشد و ارتقای سطح علمی که امروزه مهم ترین دغدغه دانش آموزان و اولیای آنان می باشد این همایش برگزار شد . وی با اشاره به هجمه های شدید فرهنگی از طریق شبکه های اجتماعی بر علیه دانش آموزان بیان کرد: پرورش روحیه سالم اجتماعی و تمرین برای تعلیم خود باوری دانش آموزان از مواردی است که در این همایش به آن پرداخته می شود. گفتنی است این همایش با دو موضوع پرورشی و آموزشی در پنج کارگروه برگزار شد شایان ذکر است ایجاد شور و نشاط آموزشی و تربیتی به صورت یک اردوی تفریحی و بکارگیری توانایی مربیان برای آموزش سایر معاونین و مربیان از برنامه های کارگروهای این همایش بوده است .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن