تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805742904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش مازندران ˝در مسیر تربیت˝ را منتشر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آموزش و پرورش مازندران ˝در مسیر تربیت˝ را منتشر کرد کتاب ˝در مسیر تربیت˝ (راهنمای عمل مربیان در فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس)از سوی ان، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران به چاپ رسید.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان ساعت 11:56

خبرگزاری پانا+در مسیر تربیت+کتاب آموزش و پرورش+مازندران

به گزارش پانا-مازندران، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان به منظور کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی و فرهنگی ، ساماندهی و اولویت بندی فعالیت ها ،کاهش دغدغه های اجرایی و پرداختن به محتوای تربیتی مدارس کتاب در مسیر تربیت را با استفاده از نظرات مربیان و معاونان پرورشی مدارس استان ،کارشناسان تربیتی و صاحبنظران عرصه تربیت تدوین نموده است.
محتوای کتاب شامل سیاست های بیست گانه حوزه معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش ، ساحت های تربیت از دریچه سند تحول و توصیه های تربیتی و تاکیدات اجرایی ،معرفی تمام فعالیت های تربیتی مدارس ، معرفی تشکل ها و نحوه تعامل با آنها، شاخص های ارزیابی فعالیت های تربیتی مدارس و تقویم اجرایی می باشد. در بخش توصیه ها ی تربیتی؛ لزوم جلب اعتماد دانش آموزان،عدم تفکیک آموزش از پرورش، پرهیز از ارائه گزارش های مکرر ، دانش آموز محور ی،استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی،توجه به تمام ساحت های تربیت، استفاده از ظرائف هنری و ادبی در انتقال پیام تربیتی،بهره گیری از ظرفیت اردو ،برنامه ریزی و توجه ویژه به دانش آموزان در معرض خطر و لزوم به روز رسانی دانش و مهارت مربیان مورد تاکید قرار گرفته است. در بخش معرفی فعالیت ها ، فعالیت های تربیتی مدارس به دو بخش الزامی و اقتضایی تقسیم شدند. آن دسته از فعالیت هایی که در تمام مدارس قابلیت اجرا دارد در بخش الزامی و دسته ای از فعالیت هایی که به اقتضاء شرایط مدارس برنامه ریزی و اجرا می شود در بخش اقتضایی آمده اند. جشنواره نشریات دانش آموزی،یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگی(2000مدرسه 2000دانش آموز و فرهنگی شهید)،گروه فرهنگی مستقل مدرسه از برنامه های نو و جدیدی هستند که توسط معاونت پرورشی و فرهنگی استان تدوین و در کتاب معرفی شدند. در بخش تشکل ها چهار تشکل دانش آموزی فعال در مدارس (بسیج دانش آموزی،انجمن اسلامی ، هلال احمر و پیشتازان - فرزانگان) بطور اجمال معرفی شده و نحوه تعامل مدارس با این تشکل ها بیان شده است. در بخش پایانی کتاب ، شاخص های ارزیابی از عملکرد تربیتی مدارس و تقویم اجرایی فعالیت ها درج شده و سامانه پیامکی معاونت جهت ارتباط دوسویه مربیان و ستاد معرفی شده است. در لوح فشرده پیوستی نیز مجموعه دستورالعمل های حوزه(شورای دانش آموزی-اردو و بازدید-مسابقات فرهنگی هنری-راهیان نور-جشنواره نشریات دانش آموزی-مسابقات قرآن،نماز و عترت-پرسش مهر-گروه فرهنگی مستقل مدارسیادوراه شهدا) ،سند تحول بنیادین،مجموعه کتب مفید برای مربیان و دانش آموزان،همنوا(مجموعه فعالیت های تشکل ها)، سرود همگانی جدید ،شرح وظایف همکاران پرورشی مدارس و فرم استعداد یابی دانش آموزان در قالب نرم افزار ارائه شده است. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته جلسات توجیهی کتاب با حضور معاون پرورشی و فرهنگی استان و روسای ادارات حوزه پرورشی با حضور تمام معاونان و مربیان پرورشی مدارس بصورت قطبی در شش شهرستان بهشهر-ساری1-قائمشهر-بابل-آمل و تنکابن در آیان ماه جاری برگزار می شود. تاکنون گردهمایی ساری و بابل برگزار شده و بیش از 800 نفر(قریب به صد درصد مربیان) از مربیان شهرهای تحت پوشش در آن شرکت کردند. در این گردهمایی ها کتاب و لوح فشرده به شرکت کنندگان اهدا شده و معاون پرورشی و روسای ادارات نسبت به توجیه آن مبادرت ورزیدند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن