تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکارچی غیر مجاز شکار شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شکارچی غیر مجاز شکار شد
کد خبر: ۵۴۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ - 14 November 2015


دو شکارچی حین فروش لاشه یک قوچ وحشی، توسط ماموران حفاظت از محیط زیست خراسان رضوی دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، صدای گلوله در کوه می پیچد و شکارچیان غیر مجاز به سرعت خود را به حیوان تیر خورده می رسانند .در حالی که در سال های اخیر با حمایت دستگاه قضایی و تلاش محیط بانانی که گاهی دفاع از گونه های حیوانی  به قیمت جانشان هم  تمام می شود این روند شکار غیر مجاز کاهش چشمگیری داشته است.

 همین چند روز پیش بود که ماموران حفاظت از محیط زیست خراسان رضوی در جریان فعالیت گسترده دو شکارچی غیر مجازی قرار گرفتند که با شکار چند راس قوچ وحشی در بیابان های اطراف مشهد، در راستای سودجویی هایشان قصد فروش لاشه های حیوانات مذکور را داشتند.

در حالی که ماموران محیط زیست ماجرا را به شعبه 606 دادسرای مشهد گزارش دادند، با کسب  دستور بازپرس شعبه نسبت به برخورد قاطع با متخلفان  به محل فروش لاشه حیوانات وحشی رفتند و متهمان به شکار غیر مجاز را در حالی  دستگیر کردند که لاشه قطعه قطعه شده یک قوچ وحشی را درصندوق عقب  خودروی ال 90 خود قرار داده بودند.

در ادامه منزل شکارچیان غیر مجاز نیز بادستور بازپرس شعبه مورد بازرسی  قرار گرفت که در نتیجه آن نیز بیش از 15 کیلو گرم گوشت شکار که متعلق به حیوانات مختلف بود کشف شد.

بنا بر این گزارش، متهمان همراه با خودرویشان  که پلاک آن را به جهت فرار از قانون مخدوش کرده بودند به دادسرای مشهد منتقل شدند تا قانون درباره اعمال مجرمانه آن ها تصمیم گیری کند.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن