تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812632961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهمنامه توسعه زنجیره ارزش زعفران در موسسه آموزش عالی بینالود مشهد امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تفاهمنامه "توسعه زنجیره ارزش زعفران" در موسسه آموزش عالی بینالود مشهد امضا شد


تفاهمنامه توسعه زنجیره ارزش زعفران بین موسسه آموزش عالی بینالود، سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل (یونیدو) و صندوق کارآفرینی امید در مشهد به امضا رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس این تفاهمنامه، موسسه آموزش عالی بینالود به عنوان بخش خصوصی با تربیت مشاورین متخصص به آموزش کشاورزان و ارتقای دانش آنها در زمینه نحوه کشت و برداشت زعفران به مدت 3،5 سال و به صورت رایگان می پردازد و یونیدو نیز حق الزحمه سالانه مشاورین متخصص را تامین می کند.   بهزاد علیزاده معاون موسسه آموزش عالی بینالود مشهد در مراسم عقد تفاهمنامه توسعه زنجیره ارزش زعفران بین موسسه آموزش عالی بینالود، سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل (یونیدو) و صندوق کارآفرینی امید گفت: برای احیاء و توسعه صنایع محصولات سنتی در کشور، و با توجه به فضای پساتحریم که فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان محصولات علمی و عرضه و رقابت در حوزه بین المللی است، مؤسسه آموزش عالی بینالود مشهد اقدام به عقد تفاهم نامه بین المللی علمی و پژوهشی با سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل(unido) و صندوق کارآفرینی امید کرده است. بهزاد علیزاده افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی بین المللی به منظور گسترش و پایدار سازی تولیدات صنایع کوچک و محصولات سنتی کشاورزی ایران است، و طرح توسعه زنجیره ارزش زعفران در ایران نخستین گام در این زمینه است. علیزاده در خصوص اهمیت و چگونگی اجرای طرح توسعه زنجیره ارزش زعفران گفت: در طرح مذکور بهینه سازی کلیه فعالیت ها در سه بخش کشاورزی، فراوری و صادرات محصول زعفران تحت روش های علمی کاربردی انجام خواهد گرفت. بر این اساس ابتدا روستاهای هدف در استان های خراسان (شمالی-رضوی-جنوبی) شناسایی و کشاورزان متقاضی شرکت در طرح مشخص می شوند، و سپس مشاوران متخصص دوره دیده در هر بخش آموزش های لازم را به کشاورزان ارائه می دهند، و در تمامی مراحل در کنار کشاورزان نظارت کامل بر اجرای طرح را خواهند داشت . وی با بیان اینکه توسعه و ترویج محصولات جدید از محصول زعفران به عنوان یک محصول دارویی در بخش پزشکی و محصول صنعتی در بخش صنایع غذایی از جمله اهداف در اجرای این طرح است گفت: راه یابی این محصول به بازارهای جهانی و معرفی مزایای زعفران ایرانی و فرآورده های آن از دیگر اهداف در این طرح است.
مدیر یونیدو در خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: برنامه توسعه زنجیره ارزش زعفران حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد و این سومین زمینه ای است که سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل (یونیدو) در آن همکاری می کند.
رضا تازیکی افزود: با اجرای این برنامه تولید زعفران از 3،5 کیلو در هکتار به هشت کیلو در هکتار افزایش می یابد.
او اظهار کرد: گردش سالیانه ارز در جهان در حوزه ادویه 3،5 میلیارد دلار است در حالی که گردش مالی سالیانه در حوزه گیاهان دارویی 800 میلیارد دلار است که این امر می طلبد زعفران به جای ادویه به عنوان گیاه دارویی در دنیا معرفی و فروخته شود تا وارد گردش مالی 800 میلیارد دلاری گردد.
او گفت: سازمان یونیدو پیش از این در حوزه تولید صنعتی کفش و حوزه پوشاک نیز در خراسان رضوی همکاری کرده است.
موسسه آموزش عالی بینالود که از سال ١٣٨٤با مجوز شورای عالی گسترش وزارت علوم فعالیت آموزشی و پژوهشی دارد هم اکنون با پذیرش حدود سه هزار دانشجو در 10 رشته مختلف در مشهد فعال است.
این موسسه تلاش دارد با استفاده از شرایط پسا تحریم به فضای بین المللی ورود پیدا کرده و به عنوان دانشگاه غیردولتی در تعامل سازنده با دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای فارسی زبان همچون افغانستان و تاجیکستان در زمینه های مختلف همچون فرهنگ و اقتصاد به پژوهش های علمی بپردازد.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن