تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815311164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهمنامه توسعه زنجیره ارزش زعفران در مشهد امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تفاهمنامه "توسعه زنجیره ارزش زعفران" در مشهد امضا شد


تفاهمنامه توسعه زنجیره ارزش زعفران بین موسسه آموزش عالی بینالود، سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل (یونیدو) و صندوق کارآفرینی امید در مشهد به امضا رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس این تفاهمنامه، موسسه آموزش عالی بینالود به عنوان بخش خصوصی با تربیت مشاورین متخصص به آموزش کشاورزان و ارتقای دانش آنها در زمینه نحوه کشت و برداشت زعفران به مدت 3،5 سال و به صورت رایگان می پردازد و یونیدو نیز حق الزحمه سالانه مشاورین متخصص را تامین می کند.
مدیر یونیدو در خراسان رضوی در این مراسم گفت: برنامه توسعه زنجیره ارزش زعفران حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد و این سومین زمینه ای است که سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل (یونیدو) در آن همکاری می کند.
رضا تازیکی افزود: با اجرای این برنامه تولید زعفران از 3،5 کیلو در هکتار به هشت کیلو در هکتار افزایش می یابد.
او اظهار کرد: گردش سالیانه ارز در جهان در حوزه ادویه 3،5 میلیارد دلار است در حالی که گردش مالی سالیانه در حوزه گیاهان دارویی 800 میلیارد دلار است که این امر می طلبد زعفران به جای ادویه به عنوان گیاه دارویی در دنیا معرفی و فروخته شود تا وارد گردش مالی 800 میلیارد دلاری گردد.
او گفت: سازمان یونیدو پیش از این در حوزه تولید صنعتی کفش و حوزه پوشاک نیز در خراسان رضوی همکاری کرده است.
موسسه آموزش عالی بینالود که از سال ١٣٨٤با مجوز شورای عالی گسترش وزارت علوم فعالیت آموزشی و پژوهشی دارد هم اکنون با پذیرش حدود سه هزار دانشجو در 10 رشته مختلف در مشهد فعال است.
این موسسه تلاش دارد با استفاده از شرایط پسا تحریم به فضای بین المللی ورود پیدا کرده و به عنوان دانشگاه غیردولتی در تعامل سازنده با دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای فارسی زبان همچون افغانستان و تاجیکستان در زمینه های مختلف همچون فرهنگ و اقتصاد به پژوهش های علمی بپردازد.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن