تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 19 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810351159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودک11ساله از چنگال گروگانگیران نجات یافت/اختلاف مالی،دلیل گروگانگیری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: کودک11ساله از چنگال گروگانگیران نجات یافت/اختلاف مالی،دلیل گروگانگیری جامعه > حوادث - ایران نوشت:5آبان ماه سال جاری مأموران انتظامی خرم‌آباد لرستان با دریافت گزارشی مبنی‌بر ربوده شدن کودک 11 ساله‌ای در پارک نزدیک خانه‌اش، توسط سرنشینان یک خودروی سواری تحقیقات خود برای یافتن آدم‌ربایان را آغاز کردند.


ساعاتی پس از مخابره این خبر اولین تماس از طرف گروگانگیران با خانواده «رهام» برقرار شد و آنها برای آزادی گروگان خردسالشان تقاضای 500 میلیون تومان نقد کردند. مأموران انتظامی لرستان در نخستین گام با ردگیری خودروی دو سارق موفق شدند رد آنها را تا شهرستان «فهرج» در استان کرمان به دست آورند و در این مرحله تحقیقات با همکاری پلیس این استان و فرماندهی انتظامی شهرستان «فهرج» ادامه یافت.
شناسایی اسارتگاه دو گروگانگیر
با اقدام‌های اطلاعاتی و پلیسی مأموران انتظامی شهرستان فهرج و مأموران خرم‌آباد، اسارتگاه دو گروگانگیر در روستای اسدآباد فهرج شناسایی شد اما از آنجا که هر اقدامی احتمال به خطر افتادن جان گروگان را در پی داشت مأموران با احتیاط و بدون هیچ عملیات شتابزده‌ای منطقه را تحت نظر قرار دادند.
سرهنگ مهدی پنجعلی‌زاده فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج در این‌باره به شوک گفت: «مأموران با شناسایی اسارتگاه دو گروگانگیر، ردگیری عاملان این آدم‌ربایی را در دستور کار قرار دادند و با اقدام‌های اطلاعاتی پلیس مخفیگاه آنها در شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان شناسایی شد.»
همکاری سران طوایف فهرج برای پایان گروگانگیری
این مقام انتظامی ادامه داد: «با دستگیری دو عامل این گروگانگیری که دو مرد بودند، مأموران انتظامی فهرج با همکاری بزرگان و سران طوایف شهرستان، در عملیاتی ضربتی به روستای اسدآباد وارد شدند و کودک ربوده شده را از اسارتگاه نجات دادند. این کودک در خانه یکی از بومیان منطقه نگهداری می‌شد که این فرد نیز دستگیر و به همراه دو گروگانگیر به مراجع قضایی سپرده شد.»
آدم‌ربایی برای زنده کردن پول
عاملان این آدم‌ربایی پس از دستگیری پای میز بازجویی نشسته و اختلاف‌ مالی با پدر کودک را علت این گروگانگیری عنوان کردند. سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان در این باره گفت: «پس از 16 روز تلاش مأموران پلیس آگاهی لرستان و همکاری مجموعه انتظامی استان کرمان، این گروگان آزاد شد و متهمان دستگیر شدند. این دو متهم در بازجویی‌های اولیه هدف ربودن کودک را اختلاف‌ مالی چند صد میلیونی با پدر کودک اعلام کردند.» سرهنگ پنجعلی‌زاده نیز درباره جزئیات این اعتراف گفت: «این دو گروگانگیر از اهالی فهرج هستند. آنها چندی قبل برای فروش 8 کامیون بار خرما با پدر این کودک معامله‌ای چند میلیونی انجام داده بودند که پدر این کودک پس از بردن بار از پرداخت پول امتناع می‌کند.» این مقام انتظامی ادامه داد: «این افراد که از هیچ طریقی قادر به گرفتن پول‌شان نبودند با شناسایی خانواده کودک ربوده شده تصمیم می‌گیرند در اقدامی عجیب پسر 11 ساله مرد را گروگان بگیرند تا در ازای آزادی او طلب‌شان را زنده کنند.
در همین راستا با اقدام‌های اطلاعاتی پلیس شهرستان فهرج کرمان و خرم‌آباد لرستان این توطئه به سرانجام نرسید و عاملان این آدم‌ربایی دستگیر شدند.» کودک ربوده شده پس از آزادی در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده‌اش بازگشت.   17302

کلید واژه ها: گروگانگیری -




پنجشنبه 21 آبان 1394 - 07:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن