تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814660047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان زیباسازی شهرداری کرج به میدان فرهنگسازی آمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سازمان زیباسازی شهرداری کرج به میدان فرهنگسازی آمد استان‌ها > البرز - سازمان زیباسازی شهرداری کرج با همکاری معاونت خدمات شهر و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز به منظور مقابله با تکدی گری، اقدام به نصب بنرهایی با این موضوع در سطح شهر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، کلانشهر کرج با داشتن حدود دو میلیون نفر جمعیت به طور اجتناب ناپذیری با مشکلات اجتماعی متعدد و متنوعی مواجه است که یکی از مهمترین آنها موضوع تکدی گری است که روز به روز نیز در حال افزایش است؛ آنچه در کرج با توجه به مهاجر پذیر بودن این کلانشهر شاهد هستیم، حضور متکدیان غیر بومی درکنار متکدیان بومی است که این موضوع خود دغدغه مسئولان را دو چندان کرده است.
تکدی گری را می توان به عنوان یک پدیده و یا فعالیت نامطلوب افراد سودجو و منفعت طلب معنی کرد که بهره گیری از کودکان و افراد نیازمند به منظور افزایش اندوخته های مالی مصداقی بر این گفته است؛ بی شک شکلگیری و بروز این مهم ضمن افزایش معضلات فرهنگی و اجتماعی در شهر و ایجاد نارضایتی بین شهروندان شهر را از منظر زیبایی تحت تاثیر قرار می دهد.
سو استفاده از احساس مردم یکی از مواردی است که متکدیان آن را دست مایه رسیدن به اهداف خود می کنند؛ در واقع می توان گفت موضوع تکدی گری علاوه بر آسیب بصری به اجتماع موجب آسیب احساسی به اجتماع نیز می شود که این امر موجب هدر رفتن احسان و انفاق حاصل از نیات خیر مردم نوعدوست و نیکوکار خواهد شد.
در همین راستا سازمان زیباسازی با همکاری مسئولان ذیربط اقدام به چاپ و نصب بنرهایی با موضوع تکدی گری در سطح شهر کرده است و جمله هایی مانند تکدی گری نقابی برای بر انگیختن احساسات مردم است، کمک به متکدیان ریختن پول به حساب افراد سودجو است و ... بر روی بنرهای مذکور خود نمایی می کند.
امید است با اقداماتی که در این راستا انجام می شود در آینده ای نزدیک شاهد ریشه کن شدن تکدی گری در سطح شهر کرج و استان البرز باشیم.

کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 20 آبان 1394 - 10:27:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن