تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821010335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاليباف اعلام کند تپه‌هاي عباس‌آباد را بر مبناي چه مزايده‌اي فروخته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۵ب.ظ)
رئيس کميسيون برنامه‌وبودجه شوراي شهر تهران: قاليباف اعلام کند تپه‌هاي عباس‌آباد را بر مبناي چه مزايده‌اي فروخته است موج - رئيس کميسيون برنامه‌وبودجه شوراي اسلامي شهر تهران گفت: درخواست ما اين است که شهردار تهران به‌ صورت واضح اعلام کند که تپه‌هاي عباس‌آباد را بر مبناي کدام مزايده به فروش رسانده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، عليرضا دبير در دويست و ششمين نشست علني شوراي اسلامي شهر تهران تصريح کرد: شهردار تهران بايد توضيح دهد که چرا تپه‌هاي عباس‌آباد را با قيمتي پايين‌تر از متري يک‌ميليون و 500 هزار تومان به فروش رسانده است.
وي افزود: اين ملک به شخص حقوقي خصوصي فروخته‌ شده و از اين بابت اقدام قانوني صورت گرفته نشده است.
رئيس کميسيون برنامه‌وبودجه شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به روند انتخاب حسابرسان شوراي شهر خاطرنشان کرد: سال 92، از ميان تمام حسابرسان داراي گريد برتر، قرعه‌کشي صورت گرفت و سرانجام با رأي تمام اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران، 3 حسابرس براي شورا انتخاب شدند.
وي ادامه داد: در کميسيون برنامه‌وبودجه شورا، حرف هيچ حسابرسي به‌جز حسابرسان منتخب را نمي‌پذيريم و جلو فشارهايي که به حسابرسان شورا وارد مي‌شود را خواهيم گرفت.
دبير با تأکيد بر اينکه تمام اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران به دنبال رسيدن به شفافيت در حساب‌هاي شهرداري هستند، اظهار کرد: همه در شورا به دنبال شفافيت هستيم و من نيز به‌عنوان رئيس کميسيون برنامه‌وبودجه شوراي شهر تهران وظيفه‌ دارم در اين‌ ارتباط اطلاعاتي که در اختياردارم را منتشر کنم.
رئيس کميسيون برنامه‌وبودجه شوراي اسلامي شهر تهران خواستار دفاع جامعه حسابرس کشور از کيان خود شد و بيان کرد: اکنون با موضوعات مطرح‌ شده از سوي شهردار تهران و برخي از معاونان وي، کيان قشر حسابرس کشور زير سؤال رفته و درخواست ما از اين قشر اين است که از کيان خود دفاع کنند.
وي تأکيد کرد: حسابرسان نبايد اجازه دهند، دستگاهي که پول و قدرت را در اختيار دارد کارهايي را انجام دهد که غيرواقع بوده و موضوعات را به‌گونه‌اي که نبايد نشان دهد.
دبير با اشاره به موضوعات مطرح‌شده از سوي هابيل درويشي، مدير عامل شرکت بهره‌برداري مترو تهران و حومه، در ارتباط با حسابرسي شورا از اين شرکت، گفت: هر يک از مديران شهردار تهران که توان کار کردن با مجموعه کنوني شوراي شهر تهران را ندارند هر چه سريع‌تر استعفا دهند؛ زيرا نمايندگان مردم در پارلمان شهري براي هيچ فردي فرش قرمز پهن نکرده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن