تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821118080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قابليت‌هاي بالاي در بازار ايران براي کار در صنعت برق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۴۰ق.ظ)
قابليت‌هاي بالاي در بازار ايران براي کار در صنعت برق موج - عضو هيات مديره يک شرکت چيني حاضر در نمايشگاه صنعت برق گفت: قابليت‌هاي بالايي در بازار ايران براي کار در صنعت برق مشاهده مي‌شود که بايد از اين فرصت‌هاي طلايي استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، سونيک (Sonic) عضو هيأت مديره شرکت چيني «inoamigo» توليدکننده کليد و پريز دفني در حاشيه برگزاري پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي برق با بيان اين مطلب اظهار داشت: در اين برند sino به معناي چين و amigo به اسپانيايي به معناي دوست است، ما با پيام دوستي کشور چين به اينجا آمده‌ايم و حضور ما در اين نمايشگاه براي يک رابطه تجاري بلندمدت است.
وي با اشاره به محصولات توليدي اين شرکت گفت: توليد اين شرکت کليد و پريز دفني در کف اطاق است که وجه تمايز اين محصولات را با ساير محصولات مشابه، در طراحي جديد و مدرن که سيم‌کشي آن در کف انجام مي‌شود و سطح ديوار را اشغال نخواهد کرد.
وي افزود: براي اولين بار است که در نمايشگاه ايران شرکت مي‌کنم و از اين حضور راضي هستم.
سونيک با بيان اين که تا به حال در نمايشگاه کشورهاي روسيه، دبي، هنگ‌کنگ، هلند، آمريکا و تايلند حضور داشته، ارزيابي خود را از حضور در اين نمايشگاه و جذب مشتري‌هاي زياد مثبت اعلام کرد و افزود: هدف اصلي ما از حضور در نمايشگاه بعد از بازاريابي، مشارکت با شرکت‌هاي ايراني است تا بتوانيم ضمن اعطاي نمايندگي به آن‌ها،‌ در پروژه‌هاي داخل و خارج از ايران با هم همکاري کنيم.
وي علت تمايل به همکاري خود با شرکت‌هاي ايراني را، دانش فني و علمي بالاي شرکت‌هاي ايراني در زمينه صنعت برق اعلام کرد و افزود: شرکت‌هاي ايراني در حال توسعه هستند و ما مي‌توانيم به‌جز تبادل اطلاعات علمي، از نظر اقتصادي نيز براي هم مفيد باشيم.
وي با بيان اين که جمهوري اسلامي داراي پتانسيل بالايي است، افزود: علت تمايل به همکاري با شرکت‌هاي ايراني را، دانش فني و علمي بالاي شرکت‌هاي ايراني در زمينه صنعت برق اعلام کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن