تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821026121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدوديت ترافيکي به دليل ترکيدگي لوله آب در مقابل پارک ساعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲ق.ظ)
محدوديت ترافيکي به دليل ترکيدگي لوله آب در مقابل پارک ساعي موج - جانشين پليس راهور تهران بزرگ با اشاره به نشست آسفالت خيابان ولي‌عصر مقابل پارک ساعي و تلاش ماموران شهرداري براي باز کردن راه از محدوديت ترافيکي در اين مسير خبر داد و گفت: تردد خودروها در اين مسير تا بازگشايي مجدد از خط ويژه اتوبوس صورت مي‌گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ حسن عابدي به ترکيدگي لوله آب در مسير جنوب به شمال خيابان ولي‌عصر (عج) مقابل پارک ساعي که منجر به نشست زمين و آسفالت در محدوده شده اشاره کرد و افزود: ماموران راهنمايي و رانندگي پايتخت به منظور سهولت در تردد خودروها در اين مکان حضور ويژه دارند و پيش‌بيني مي‌شود اين مشکل تا ساعت 12 ظهر امروز برطرف شود.
وي ترافيک صبحگاهي تهران را سنگين و در عين حال روان خواند و تصريح کرد: بارندگي اين دو روز و لغزندگي زمين کاهش سرعت خودروها را در پي داشته که همين عامل به سنگيني حجم ترافيک به ويژه در بزرگراه‌ها کمک شاياني کرده است.
سرهنگ عابدي به حضور ويژه ماموران پليس راهور در معابر اصلي و پر تردد تهران تأکيد و خاطرنشان کرد: به رغم بارندگي تصادف سنگين که مختل شدن حرکت خودروها را در پي داشته باشد نداشتيم و پيش‌بيني مي‌شود تا ساعت 10 و 30 دقيقه حجم بار ترافيک صبحگاهي تهران تخليه شود.
وي حجم بار ترافيک صبحگاهي در بزرگراه‌هاي پايتخت را سنگين عنوان کرد و افزود: در آزاد راه تهران-کرج، شرق به غرب بزرگراه‌هاي همت به حکيم و جنوب به شمال بزرگراه‌هاي امام علي (ع) و نواب شاهد ترافيک سنگين صبحگاهي هستيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن