تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815247150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دنبال ايجاد انگيزه و استفاده از خلاقيت همکاران هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۹:۴۰ق.ظ)
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد: به دنبال ايجاد انگيزه و استفاده از خلاقيت همکاران هستيم موج - معاون امور مناطق به همراه معاون بازرسي و پشتيباني بانک مهر اقتصاد از ستاد سرپرستي و شعب استان همدان بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، جواد حاجي مزداراني، معاون امور مناطق بانک، در اين بازديد ضمن ديدار و تبادل نظر با کارکنان ستادي استان و بررسي عملکرد منطقه اي مديران بر ارزيابي عملکرد مديريت هاي ستاد به صورت کاربردي و برآورد تاثير عملکرد هر يک بر کارائي و بهره وري استان تاکيد کرد.
مزداراني با بيان اهميت و نقش بانک در رشد و توسعه صنعت کشور، شناسايي شاخص هاي صنعتي، بازرگاني، خدماتي و اقدام منطقه اي و محاسبه حاشيه سود هر بخش را از وظايف اصلي بانک ها دانست و افزود: با توجه به سودآوري طرح هاي مشارکتي بايد به سمت اعطاي تسهيلات در اين حوزه حرکت کنيم.
معاون امور مناطق در ادامه خاطرنشان کرد: کارکنان شعب در خط مقدم ارائه خدمات و ارتباط با مشتري و ارباب رجوع قرار دارند از اينرو بايد با مرتفع نمودن دغدغه هاي معيشتي و رفاهي همکاران، آن ها را براي انجام امور محوله و ارائه خدمات مطلوب تر به سپرده گذاران ياري کنيم.
مزداراني با تاکيد بر ايجاد ارتباط با بانک ها و بررسي لحظه اي عملکرد شعب، خطاب به مديران استان، تصريح کرد: بانک مهر اقتصاد يک بنگاه اقتصادي ارزشي است، لذا بايد تلاش نماييم در جابجايي ها شان آن ها را حفظ کرده و چنانچه مشکلي در خصوص همکاران وجود داشت با انتقال سريع آن و انجام پيگيري هاي لازم، نقش حمايتي خود را بهتر ايفاء کنيم.
وي لزوم طراحي محصول متناسب با فرهنگ، اقتصاد و درآمد مردم منطقه را امري اجتناب ناپذير توصيف و ابراز کرد: ما به دنبال تهييج، ايجاد انگيزه و استفاده از خلاقيت تمامي همکاران از طرق مختلف هستيم.
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد، پيشگيري را عاملي مهمتر از درمان دانست و بر دقت هرچه بيشتر در خصوص عقد قراردادهاي مختلف تاکيد کرد.
در ادامه، غلامرضا نجمي معاون بازرسي و حسابرسي بانک تدوين ماموريت و اولويت هاي راهبردي همچون تقويت فرهنگ نظام پذيري، شفافيت، قانون مداري، پاسخگويي، مسئوليت پذيري و تمرکز بر کنترل هاي پيشگيرانه را موجب بهبود ساختارها در راستاي يکپارچگي و افزايش اثر بخشي دستگاه نظارت و کنترل در بانک دانست.
نجمي با تاکيد بر لزوم افزايش قابليت اعتماد به اطلاعات، رعايت قوانين و مقررات و حفاظت از دارايي ها را از اهداف کنترل هاي داخلي دانست و افزود: اجراي هرچه بهتر و اثربخش تر قوانين و مقررات و ترويج فرهنگ نظارت و کنترل از اهداف آموزشي و اجرايي معاونت بازرسي و حسابرسي مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن