تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک رفاه و شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي (شستا) تفاهم نامه همکاري امضا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۹:۴۷ق.ظ)
بانک رفاه و شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي (شستا) تفاهم نامه همکاري امضا کردند موج - بانک رفاه و شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي (شستا) با هدف گسترش تعاملات و تقويت روابط في ما بين تفاهم نامه همکاري امضا کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، در جلسه اي که به همين منظور در تاريخ 17 آبان در محل سازمان تامين اجتماعي برگزار شد، دکتر راعي، قائم مقام مدير عامل سازمان تامين اجتماعي، آقايان نجات اميني، معاون اقتصادي و برنامه ريزي سازمان تامين اجتماعي، محمدرضا آيت الهي، مدير عامل شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي (شستا) و دکتر صدقي، مدير عامل بانک رفاه کارگران، حضور داشتند.
دکتر رضا راعي در جلسه امضاي تفاهم نامه بانک رفاه با شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي (شستا) اظهار داشت: تفاهم بين اين دو مجموعه، گام بزرگ و مبارکي براي سازمان تامين اجتماعي و خانواده آنان است.
قائم مقام مدير عامل سازمان تامين اجتماعي گفت: نيازمند همکاري و همفکري بيشتر تمامي حوزه ها با سازمان تامين اجتماعي هستيم.
وي با بيان اينکه طي دو سال گذشته، گام هاي بزرگي از سوي بانک رفاه برداشته شده است، گفت: شرکت شستا نيز در مسير اهداف سازمان همراه خوبي بوده است.
وي افزود: چنانچه بحث هاي مطرح شده در تفاهم نامه به نتيجه برسد، براي آحاد افراد زير مجموعه ها، خانواده تامين اجتماعي و کل کشور مثمر ثمر است.
دکتر راعي با بيان اينکه از اين به بعد بانک رفاه و شرکت شستا بايد به رقابت بپردازند، تصريح کرد: هدف مجموعه تامين اجتماعي، افزايش کارايي، بهره وري و اثر بخشي است.
قائم مقام مديرعامل سازمان تامين اجتماعي با اشاره به اقدامات مثبت از سوي بانک رفاه افزود: تمامي اين موارد موجب ايجاد هم افزايي و همگرايي شده و سازمان را به سمت نتايج مطلوب رسانده است.
معاون اقتصادي و برنامه ريزي سازمان تامين اجتماعي نيز در ادامه اين جلسه افزود: طي دو سال گذشته با تشکيل سمينار هم افزايي در سازمان، تاکيد بيشتري بر هم افزايي مالي شد.
نجات اميني با بيان اينکه بايد به ارتقاي ظرفيت بانک کمک شود، گفت: بانک رفاه در دو سال گذشته تمام ظرفيت هاي خود را در اختيار شرکت ها قرار داده و در صورت نياز مطرح شده، همواره در حد توان و ظرفيت خود اقدام کرده است.
وي تصريح کرد: شرکت هاي زير مجموعه سازمان نيز بايد وضعيت بانک را در نظر بگيرند چرا که اگر بانک به ضرر و زيان برسد، قطعا ظرفيت هاي مالي سازمان و شستا نيز آسيب خواهد ديد.
وي با بيان اينکه تجميع منابع در بانک و شستا مي تواند به سازمان نيز کمک کند، گفت: اميدواريم اين اقدام مساعدت بسيار موثري براي مجموعه سازمان باشد.
مديرعامل شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي نيز ادامه داد: امضاء اين تفاهم نامه، کاري لازم و مستحب موکدي بود که بايد انجام مي شد.
محمدرضا آيت الهي با اشاره به اينکه اميدواريم در مراحل بعدي نيز، کار به همين استواري پيش برود، افزود: برخي پروژه ها حتي با يک روز راه اندازي زودتر، سود کلاني براي شستا، بانک رفاه و مجموعه سازمان خواهند داشت.
صدقي مديرعامل بانک رفاه نيز در ادامه اين جلسه طي سخناني گفت: بانک رفاه توانمندي ها و ظرفيت هاي فراواني در حوزه هاي مختلف فناوري، اعتباري، ارزي و... دارد که اميدواريم هم افزايي ايجاد شده به تقويت بانک و شستا منجر شود.
مدير عامل، شستا را يکي از بزرگترين نهاد هاي اقتصادي کشور خواند و افزود: اميدواريم همه هولدينگ هاي وابسته به شستا نيز منابع خود را در بانک رفاه متمرکز کنند. مطمئناً منافع مشترک، به نفع همه است و ما اميدواريم بتوانيم با خدماتي که ارائه مي دهيم رضايت سازمان تامين اجتماعي، شستا و مجموعه هاي وابسته را بيش از گذشته جلب کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن