تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812979212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه مطبوعات خانه مطبوعات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۹:۵۰ق.ظ)
نمايشگاه مطبوعات خانه مطبوعات است موج-مدير مسوول روزنامه ابتکار گفت: نمايشگاه مطبوعات خانه مطبوعات است و يک رسانه هرگز با خانه خود قهر نمي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست «رسانه‌ها و انتخابات» با حضور مصطفي کواکبيان مدير مسوول روزنامه مردم سالاري، محمد علي وکيلي مديرمسوول روزنامه ابتکار و هادي خانيکي استاد دانشگاه علامه طباطبايي در محل تالار گفت و گوي شماره ۲ نمايشگاه مطبوعات برگزار شد.
در اين نشست به نزديکي بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات با برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و نقش رسانه‌ها در اين مهم اشاره و تاکيد شد.
کواکبيان با تاکيد بر ترغيب مردم به مشارکت گسترده در انتخابات پيش رو، اظهار داشت: تک تک آراي مردم مي‌تواند در مسير زندگي‌شان مؤثر باشد.
وي با بيان اينکه هرچه انتخابات گسترده تر باشد، نهاد برآمده از انتخابات مي‌تواند رسيدگي بهتري به مطالبات و خواسته‌هاي مردم داشته باشد، ابراز داشت: نامزدهاي انتخاباتي که با آراي بالاي مردم روي کار مي‌آيند قطعاً از اقتدار بيشتري نيز برخوردار خواهند بود.
مديرمسوول روزنامه مردم سالاري با تاکيد بر اينکه افزايش مشارکت مردم مي‌تواند ضريب امنيت ملي را افزايش دهد، افزود: مطبوعات مي‌توانند مردم را به مشارکت در انتخابات ترغيب کنند.
کواکبيان در ادامه سخنان خود بر دقت بر اطلاع رساني تاکيد و تصريح کرد: اصل اطلاع رساني بايد دقيق و بي طرفانه باشد.
وي شايسته سالاري و شايسته گزيني را از جمله اصول کار مطبوعات در انتخابات عنوان و اضافه کرد: مطبوعات بايد معيارهاي دقيق انتخابات را براي مردم مشخص کنند و مردم را به سوي انتخاب صحيح رهنمون باشند.
مديرمسوول روزنامه مردم سالاري، اظهار داشت:مطبوعات بايد دقت داشته باشند که نهادهاي اجرايي به چه ميزان به وظايف خود عمل و از حقوق نامزدها دفاع مي‌کنند.
در ادامه اين نشست محمدعلي وکيلي مديرمسوول روزنامه ابتکار با بيان اينکه توسعه سياسي به توسعه ارتباطات منوط است، ادامه داد: توسعه ارتباطات مقدمه مشارکت سياسي است.
وي گفت: اگر مطبوعات ما پويا، فراگير و چابک باشند به ارتقاي مشارکت مردم در انتخابات کمک شاياني خواهند کرد.
وکيلي با اشاره به عدم حضور و مشارکت تعدادي از رسانه‌ها در بيست و يکمين نمايشگاه مطبوعات، بيان داشت: امروز جمعي از رسانه‌هاي مدعي اصولگرايي در نمايشگاه حضور ندارند و اين جاي تأسف دارد.
وي درادامه افزود: نمايشگاه مطبوعات در آستانه برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي برپا شد و اين مسئله مي‌تواند با تضارب آراء و زمينه شکل گيري منطقي براي مشارکت مردم همراه باشد.
مدير مسوول روزنامه ابتکار ادامه داد: غيبت برخي رسانه‌هاي مدعي دلواپسان در نمايشگاه مطبوعات مي‌تواند نشان از بي اعتنايي آن‌ها به امر انتخابات باشد.
وکيلي نمايشگاه مطبوعات را خانه مطبوعات و رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: يک رسانه هرگز با خانه خود قهر نمي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن