تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم هدف‌گذاری مشترک بازارهای منطقه با مشارکت آلمان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لزوم هدف‌گذاری مشترک بازارهای منطقه با مشارکت آلمان‌ها
مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: با بنیه خوب شرکت و پیمانکاران ایرانی حضور شرکت‌‎های خارجی در ایران بهتر فراهم می‌شود و در نهایت هدف‌گذاری مشترکی در بازارهای منطقه خواهیم داشت.

تلفنی*** لزوم هدف‌گذاری مشترک بازارهای منطقه با مشارکت آلمان‌ها
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در اولین گردهمایی مشترک ایران و آلمان اظهار داشت: حضور خوب شرکت‌های آلمانی در نمایشگاه بین‌المللی موجب ایده همکاری بخش خصوصی ایرانی و آلمانی را فراهم کرده که امیدواریم در فضای صمیمانه و مستقیم با هم گفتگو کنیم تا زمینه همکاری‌های آتی بهتر فراهم شود.


وی افزود: سطح تکنولوژی در کشور آلمان بسیار بالا است و به همین خاطر اصرار داریم که از تکنولوژی‌های این کشور استفاده شود و از طرفی از محصولات ساخته شده کشورهایی که کیفیت مطلوبی نداریم پرهیز کنیم.


جانباز در ادامه گفت: بنده معتقدم با بنیه خوب شرکت‌ها و پیمانکاران، مهندسین مشاور زمینه حضور شرکت‌های خارجی در ایران بهتر فراهم می‌شود تا هدف‌گذاری مشترکی در بازارهای منطقه را داشته باشیم.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به ارتباطات خوب شرکت‎‌های ایرانی قطعا حضور و همکاری‌های مشترک می‌تواند زمینه حضور شرکت‌های خوشنام آلمانی را در منطقه فراهم کند اما با چالش‌های عمده تأمین آب در کشور مواجه هستیم به همین خاطر نیاز به توسعه و بازسازی زیرساخت‌ها در کشور داریم.


مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور تصریح کرد: در واقع امکان حضور شرکت‌ها در استفاده از تجهیزات آلمانی فراهم است و همواره پیشنهاد بنده اجرای پروژه‌های سرمایه‌ای و از طرفی این ایده در وزارت نیرو و دولت مدنظر است و امید است که این اتفاق در بخش آب و فاضلاب کشور با سرعت بیشتری اتفاق افتد.


انتهای پیام/





اشتراک گذاری







۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن