تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815322801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيمه دوم سال زمان خوبي براي بازدهي سهام دارويي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۳۲ق.ظ)
تحليل گر بازار سرمايه در گفتگو با موج اعلام کرد: نيمه دوم سال زمان خوبي براي بازدهي سهام دارويي موج - به طور کلي در بازار سرمايه اين قانون وجود داشته که در نيمه دوم سال قيمت سهام دارويي افزايش مي يابد، زيرا در برخي از صنايع با توجه به کاربردشان در جامعه، اتفاقاتي براي قيمت سهام آن ها مي افتد.
وحيد برزي تحليل گر بازار سرمايه در گفتگو با موج درباره صنعت دارو اظهار کرد: با توجه به وضعيت موجود در بازار سرمايه اين صنعت يک صنعت کم ريسک به نظر مي رسد که با توجه به تحليل بنيادي سهم هاي دارويي معمولا در نيمه دوم سال به علت افزايش تقاضاي دارو با افزايش قيمت مواجه هستند زيرا اکثر سهام در اين صنعت با توجه به ديد تکنيکي آن ها به کف قيمتي خود رسيده اند.
وي در ادامه تصريح کرد: تقريبا تمامي سهم هاي دارويي به محدوده حمايتي خود نزديک شده اند و به عنوان سهم هاي خوبي براي سرمايه گذاري در طي روز ها و هفته هاي آتي به شمار مي روند.
وي ادامه داد: معمولا به طور کلي در دنيا هم اين قانون وجود داشته که در نيمه دوم سال قيمت سهام دارويي افزايش مي يابد زيرا برخي از صنايع با توجه به کاربردشان در جامعه، اتفاقاتي در قيمت سهام آن ها مي افتد.
درزي گفت: رشد سود صنعت از لحاظ مردم و سهامداران از آن جا ناشي مي شود که جامعه در ذهن خودشان اين اميدواري را داشته باشد که بتواند از ورود به آن نتيجه بگيرد.
اين تحليل گر بازار سرمايه اظهار کرد : در گروه دارويي ها به عنوان مثال دعبيد در طي دو ماه گذشته رشد خودش را شروع کرده و هم گروهي هاي او هم نيز در محدوده خوبي براي رشد هستند.
وي افزود: در واقع از ديدگاه تکنيکي گروه دارويي ها در منطقه اي هستند که گويا قصد ايجاد يک حمايت را دارند که در نتيجه آن ما شاهد رشد قيمتي خواهيم بود.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا در نيمه دوم سال از رشد قيمتي دارويي ها مي توان نوسان گيري کرد و به سود دست يافت، گفت: علاوه بر نوسان گيري مي توان در بازه کوتاه مدت هم انتظار بازه خوبي را در آن ها ديد و اين نوسان ها را مي توان شروع يک نوسان بلند صعودي دانست.
وي در پايان گفت : شايد سهام دارويي را بتوان تا زمان يکساله هم روي آن ها سرمايه گذاري کرد و بازده خوبي را کسب کرد اما با توجه به شرايط حال حاضر بازار سرمايه بهتر است که ديد ما به اين سهام براي سرمايه گذاري از 6 ماه بيشتر نباشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن