تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818848292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبریزی: پرسپولیس 10 نفره هم خوب بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تبریزی: پرسپولیس 10 نفره هم خوب بود
مرتضی تبریزی که استعداد خاصی در زدن گل به سرخابی‌های پایتخت دارد یک بار دیگر مقابل پرسپولیس گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تبریزی در مورد پیروزی مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی گفت: بازی با پرسپولیس سخت بود و فکر کنم پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. آنها با وجود 10 نفره شدن موقعیت داشتند و ما را اذیت کردند اما به هر حال این تیم ما بود که توانست به برد دست پیدا کند. در وقت‌های اضافه پرسپولیسی‌ها کم آوردند و کار ما راحت‌تر شده بود. به نظرم پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و در ادامه لیگ می‌تواند نتیجه بگیرد.

او در مورد گلی که به پرسپولیس زد ادامه داد: خدا را شکر که توانستم به تیمم کمک کنم. فرقی ندارد مقابل چه تیمی گل بزنم، مهم این است که بتوانم همین روند را ادامه بدهم.

این بازیکن در مورد تعداد گل‌هایی که به استقلال و پرسپولیس زده می‌گوید: اول فصل یک گل به استقلال زدم. در کل تا الان دو گل به پرسپولیس و یک گل به استقلال زدم.

ذوب‌آهنی‌ها در مرحله بعدی جام‌حذفی به سپاهان خوردند هافبک ـ مهاجم سبزپوشان اصفهان در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: سپاهان تیم بزرگی است و موفقیت‌های زیادی کسب کرده ولی صددرصد برای برد پا به این بازی می‌گذاریم.

ذوب‌آهن که فصل پیش قهرمان جام‌حذفی شد، امسال نیز به کسب جام نگاهی دارد. تبریزی در این‌باره اینگونه توضیح می‌دهد: صددرصد به قهرمانی در جام‌حذفی فکر می‌کنیم زیرا با 4، 5 بازی می‌توانیم کاپ و سهمیه آسیایی را کسب کنیم. ما مدافع عنوان قهرمانی سال پیش هستیم.

وقتی از بازیکن ذوب‌آهن سوال شد بعد از وقفه ایجاد شده می‌توانند به روند رو به رشدشان ادامه دهند پاسخ داد: متاسفانه تیم ما مصدوم دارد. مهرداد قنبری و نژادمهدی از بازیکنان اصلی ما بودند که الان مصدوم شده‌اند. البته از آنجایی که ما به معنای واقعی یک تیم هستیم، چنین مساله‌ای نباید روی ما تاثیرگذار باشد.

او در مورد اینکه با توجه به عملکرد خوبش از ابتدای فصل باز هم می‌تواند نظر مثبت کارلوس کی‌روش را همانند قبل جلب کند و به تیم‌ملی دعوت شود یا خیر گفت: من تلاشم را می‌کنم اگر آقای کی‌روش و کادرفنی تیم‌ملی صلاح بدانند، دعوت می‌شوم.

تبریزی در پایان در مورد اینکه می‌توانند روی 3 جام تمرکز و در هر 3 آنها خوب کار کنند افزود: امسال کارمان سخت‌تر شده زیرا لیگ قهرمانان آسیا هم اضافه شده و باید به تیم‌های بین‌المللی روبه‌رو شویم. ان‎شاءالله شرایط مهیا باشد تا ما بتوانیم روی هر سه جام تمرکز کنیم.

پرسپولیس تهران ذوب آهن اصفهان مرتضی تبریزی

ارسال به تلگرام


15:52  1394/08/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن