تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815438695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دریاچه شهدای خیلج فارس یک ذخیره ارزشمند از منابع طبیعی تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اقبال شاکری:
دریاچه شهدای خیلج فارس یک ذخیره ارزشمند از منابع طبیعی تهران است

اقبال شاکری


شناسهٔ خبر: 2960827 - یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
جامعه > شهری

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد دریاچه شهدای خلیج فارس اقدامی درخور و ارزشمند بود اما باید نکاتی در بهره برداری آن رعایت شود تا فواید این ذخیره ارزشمند شامل حال شهروندان شود. به گزارش خبرگزاری مهر، اقبال شاکری در دویست و چهارمین جلسه شورا با اشاره به مراحل نهایی بهره برداری از دریاچه شهدای خلیج فارس، گفت: خوشبختانه دریاچه شهدای خلیج فارس به بهره برداری نهایی خود رسیده و ایجاد این مکان که یک ذخیره ارزشمند از منابع طبیعی تهران است جای تقدیر دارد. وی ادامه داد: اما ذکر ۳ نکته در بهره برداری از این دریچه مهم و ضروری است؛ نخست آنکه شهرداری تهران می بایست جهت بهره برداری از این ذخیره ارزشمند یک شرکت تخصصی ایجاد کند و از واگذاری های مقطعی و کوتاه مدت بپرهیزد.

شاکری اظهار داشت: وجود تصفیه خانه یکی از واجبات و اولویت های این دریچه است که البته نیاز به بودجه دارد. شهرداری بخشی از این اقدام را انجام داده و من از اداره مالی شهرداری می خواهم اولویت بندی تخصیص بودجه را در راستای تکمیل فاضلاب دریاچه انجام دهد. رییس کمیته عمران تصریح کرد: موضوع مهم دیگری که باید به آن اشاره شود بارگذاری شدید در منطقه ۲۲ است. بار گذاری سنگینی که به واسطه عدم وجود زیر ساخت ها هم بزرگراه های اطراف و هم محیط پیرامون این میراث گردشگری را مختل کرده است. شاکری گفت: با توجه به اهداف ایجاد این دریاچه که یک جاذب سفر است باید گفت بار گذاری بیش از حد در این منطقه مغایر با اهداف ایجاد دریاچه است ازاینرو باید بازنگری در طرح تفصیلی منطقه ۲۲ در خصوص این بار گذاری ها صورت گیرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن