تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای رهایی از رکود نیازمند زمان هستیم / بسته دولت نوید بخش روزهای خوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: ندیمی با حضور در غرفه ایلنا مطرح کرد: برای رهایی از رکود نیازمند زمان هستیم / بسته دولت نوید بخش روزهای خوب است ایلنا: در مورد رکود نیز همین شرایط وجود دارد و همان میزانی که در رکود وقت گذراندیم باید برای خروج از آن تلاش کنیم و 6 ماه برای خروج از رکود بسیار کم است و هیچ بسته ای با 6 ماه نمی تواند رکود را زا بین ببرد.
ابوذر ندیمی نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه ایلنا در خصوص بسته خروج از رکود اظهار داشت : هیچ بسته ای با 6 ماه  نمی تواند رکود را در کشور مدیریت کند یک زمانی گفته می شد هر چقدر زمان تحریم بود همان زمان نیاز داریم تا از آن شرایط خارج شویم. وی ادامه داد : در مورد رکود نیز همین شرایط وجود دارد و همان میزانی که در رکود وقت گذراندیم باید برای خروج از آن تلاش کنیم و 6 ماه برای خروج از رکود بسیار کم است و هیچ بسته ای با 6 ماه نمی تواند رکود را زا بین ببرد. وی با بیان اینکه حدود 60 درصد مشکلات رکود مربوط به نبود نقدینگی است افزود: این موضوع حائز اهمیت است که این نقدینگی از کجا باید تامین شود؟ از آسمان که نمی توان تامین منابع کرد آیا ارز داریم آیا ریال هست این ذخیر منابع کجاست آیاواسپاری می خواهیم بکنیم؟ 100 هزار میلیارد تومان معوقه را چه می خواهند بکنند؟ ندیمی در خاتمه افزود: این قبیل بسته ها نوید بخش روز های خوب است و امیدواریم روند حرکتی دولت همواره با برنامه باشد.          

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ ۱۴:۳۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن