تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813107067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاخیر در فروش بلیت پروازهای اربعین


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تاخیر در فروش بلیت پروازهای اربعین




در حالیکه قرار بود از امروز فروش بلیت پروازهای نجف و بغداد آغاز شود اما به دلیل اینکه ایرلاین‌‌ها موفق به اخذ مجوز زمان‌ پرواز نشدند این امر به تاخیر افتاد.





باشگاه خبرنگاران جوان: در حالیکه قرار بود از امروز فروش بلیت پروازهای نجف و بغداد آغاز شود اما به دلیل اینکه ایرلاین‌‌ها موفق به اخذ مجوز زمان‌ پرواز نشدند این امر به تاخیر افتاد.

بنابر گفته دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، قرار بود فروش بلیت پروازهای نجف و بغداد از امروز 16 آبان ماه آغاز شود اما این امر به دلایلی  به تاخیر افتاد.

بر این اساس مقصود اسعدی سامانی اظهار داشت: مقرر شده بود شرکت‌های هواپیمایی در کنار اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، از فرودگاه امام خمینی (ره) در ایران و فرودگاه‌های نجف و بغداد در عراق، درباره زمان پرواز، مجوز بگیرند که متأسفانه در این‌باره با مشکل مواجه شدیم.

وی با اشاره به اینکه تنها یک ایرلاین موفق به دریافت مجوز شده افزود:با رفع این مشکل فروش این ایرلاین از فردا انجام می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد:برای رفع این مشکل جلسه‌ای چهار جانبه با حضور نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، انجمن شرکت‌‌های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌‌های کشور در حال برگزاری است.






تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن