تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821183235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز فروش بليت پروازهاي عتبات به مناسبت اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۴۵ق.ظ)
از فردا؛ آغاز فروش بليت پروازهاي عتبات به مناسبت اربعين موج-دبير انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي از آغاز فروش بليت‌هاي هواپيما به عتبات عاليات به مناسبت اربعين از روز شنبه 16 آبان خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، مقصود اسعدي ساماني با اشاره به آغاز فروش بليت پروازهاي نجف و بغداد از ساعت 8 صبح فردا شبنه 16 آبان گفت: به دليل جلوگيري از سوء استفاده برخي آژانس‌هاي هواپيمايي در فروش بليت پروازهاي نجف و بغداد با نرخ‌هاي گران که سال‌هاي گذشته شاهد آن بوديم، امسال با هماهنگي سازمان هواپيمايي کشوري براي سفر به عتبات عاليات به مناسبت اربعين، نرخ‌هاي ثابت در نظر گرفته شده است.
وي با يادآوري اينکه نرخ بليت هواپيما در مسير تهران-نجف- تهران 950 هزار تومان، تهران-بغداد-تهران 850 هزار تومان، مشهد- نجف- مشهد يک ميليون و 200 هزار تومان و مشهد-بغداد-مشهد نيز يک ميليون و 100 هزار تومان تعيين شده است اظهار کرد: نرخ بليت پروازهاي عتباب از ساير فرودگاه‌ها از جمله اصفهان و تبريز به نجف نيز با نرخ 950 هزار تومان خواهد بود.
به گفته دبير انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي نرخ‌هاي مصوب به مقاصد پروازي عتبات عاليات فقط مربوط به بازده زماني 5 تا 18 آذر است و در صورت مشاهده فروش بليت بيش از نرخ‌هاي مصوب با متخلفان برخورد مي‌شود.
ساماني همچنين با تاکيد بر اين که هيچ ايرلايني مجاز نيست بليت مسيرهاي پروازي به عتبات را در بازه زماني 5 تا 18 آذر به صورت چارتر عرضه کند گفت: تمام بليت‌هاي اين مسير بايد به صورت سيستمي به متقاضيان فروخته شود.
دبير انجمن شرکت‌هاي هواپيمايي يادآور شد: نرخ‌هاي مصوب براي مسيرهاي پروازي عتبات مربوط به کلاس پروازي اکونومي است و کلاس‌هاي پروازي درجه يک (first class) و کلاس تجاري (business class) مشمول اين قيمت گذاري نمي‌شوند بلکه به دليل ارائه خدمات بيشتر در اين کلاس‌هاي پروازي نرخ بليت آن‌ها نيز بيش از نرخ‌هاي مصوب است.
به صورت هفتگي 86 پرواز برنامه اي به مقصد نجف و 55 پرواز برنامه اي به بغداد از کشورمان انجام مي‌شود که به مناسبت اربعين، شرکت‌هاي هواپيمايي درخواست انجام پروازهاي فوق العاده خود را به سازمان هواپيمايي کشوري ارائه کرده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن